וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם "תחושת ההחמצה" כולה של גוטמן

18.9.2004 / 21:24

הפועל ב"ש היתה טובה יותר ב-1:1 מול מכבי ת"א. גוטמן: "אני גאה בשחקנים שידעו לחזור מול קבוצה מליגת האלופות"

מכבי תל אביב כזכור, דיברה על האכזבה שלה מתוצאת המשחק נגד באיירן מינכן בליגת האלופות - הערב, הפועל באר שבע הגיעה לבלומפילד במטרה להוציא נקודות מול הקבוצה מהצ'מפיונס ליג והיתה יכולה להוציא יותר מה-1:1. תחושת החמצה שכזו.

מהלך המשחק

אלון מזרחי אמנם החליט להיכנס רק במחצית השניה, אבל בדקות הראשונות באר שבע הסתדרה מצויין בלעדיו עם אברג'יל והחלוץ החדש פמי אופבונמי, שאיים על השער של שטראובר כבר בדקה ה-3. בונפלד, במשחק ליגה ראשון במדי מכבי תל אביב דווקא נגד הקבוצה בה גדל, היה חלש כמו יתר חבריו לקבוצה. בדקה ה-41 הוכשל תמיר כהן ברחבה ע"י תומר חליבה, אבל השופט ערן פרוסט לא שרק לפנדל. שתי דקות קודם לכן, פרוסט גם לא שלף כרטיס אדום לג'ון פנטסיל, שהכניס מרפק לחליבה.

בדקה ה-53 חטף אלעד בונפלד כדור מיניב אלול ומסר מצויין לאמיל אמבמבה. הקמרוני שפתח היום על חשבון אדו הפצוע, ניסה לטווח את השער ובמקום בעיטה יצאה לו מסירת רוחב לארז מסיקה שמקרוב לא נכשל. 0:1 למכבי ת"א.

אלי גוטמן מיהר להכניס את אלון מזרחי שמצידו הכניס התלהבות למשחק האורחים. בדקה ה-69 אברג'יל קיבל כדור רוחב גדול ממינטואן אלין, אך החמיץ מקרוב. למזלו, לא חלפה דקה ושטראובר סידר לו עוד מצב מצויין עם הדיפה גרועה היישר לרגליו. הפעם לא נכשל החלוץ הבאר שבעי והישווה ל-1:1. בתוספת הזמן טענו שתי הקבוצות לעבירות בתוך הרחבה וביקשו פנדלים - ערן פרוסט לא שרק וממש לפני סיום המשחק אף הרחיק את מינטואן אלין בצהוב שני.

"אולי היה כאן שיקול דעת רגעי מוטעה של לירן"

ניר קלינגר, מאמן מכבי ת"א: "הם שיחקו מאוד צפוף ובמקום להבקיע את השני, עשינו שגיאה לא מחוייבת ונאצלנו לרדוף אחריהם ב-1:1" לגבי הטעות של שטראובר שנתנה לבאר שבע לחזור למשחק, אמר קלינגר: "הוא איגרף את הכדור לא טוב. אולי היה כאן שיקול דעת רגעי מוטעה של לירן, לא ראיתי את זה בטלוויזיה ועדיין לא דיברתי איתו. זה קורה".

אלי גוטמן, מאמן הקבוצה האורחת: "הפועל באר שבע שיחקה טוב היום. קרוב אחד לשני, הנענו את הכדור. בהרבה דקות שלטנו במשחק. חילקנו מתנה, כמו שעשינו בתחילת העונה ובעונה שעברה, אבל אני גאה בבחורים שלי מפני שהם ידעו לחזור מול קבוצה מליגת האלופות". לגבי האווירון, שלא התאמן השבוע ופתח את המשחק על הספסל, אמר גוטמן: "אלון מזרחי עבר תקופה אישית לא פשוטה ואני מאמין שהוא יישאר בבאר שבע"

הרכב מכבי ת"א: לירן שטראובר, ג'ון פנטסיל, מאוריציו ג'ובניני, אבי סטרול, סאלם אבו-סיאם, ברונו הייס (ברוך דגו, 75), תמיר כהן, לירן כהן, אלעד בונפלד (אורן זיתוני, 63), ארז מסיקה, אמיל מ'במבה (פרננדו פליגמן, 69).

הרכב הפועל ב"ש: ניר רחמין, אביתר אילוז, איגור טומאשיץ', עוז יפרח (אלון מזרחי, 57), דדי בן-דיין, פבריציו קארבליו, יניב אלול, רמי אליהו (סתיו אלימלך, 83), פמי אופבונמי, מינטואן אלין, יניב אברג'יל אורן סגרון, 75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully