וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעצרו את הליגה, אני רוצה לרדת

אתר ספורט 5 בשיתוף

18.9.2004 / 18:33

אשדוד ומכבי פ"ת, השניה והשלישית, הציגו קרב איגרוף שהסתיים עם 2 אדומים ובלי שערים. מזל שרק 2,000 מסכנים הגיעו

נדמה כי בכל שבוע נכתבות עוד ועוד מלים על הרמה הירודה של הליגה שלנו. תאמינו לנו שאנחנו מחפשים את ההיבט האופטימי בכל משחק ותמיד מתכוונים להסתכל על חצי הכוס המלאה, אבל ממשחק בין השניה לשלישית ציפינו למעט יותר. מעט. בסופו של דבר קיבלנו מאשדוד ומכבי פ"ת עוד 0:0 משמים, עם שני כרטיסים אדומים, מעט אווירה ועוד פחות כדורגל. רק 1,500 מסכנים הטריחו את עצמם לאיצטדיון הי"א (ועוד בהנהלת אשדוד חילקו 200 כרטיסים חינם לילדים) ובקצב הזה, למרות הגידול באוכלוסיית ישראל, ענף הכדורגל ימשיך לסבול מירידה בכמות הצופים.

מהלך המשחק

שתי הקבוצות שנהנות מפתיחת עונה מצוינת, הפגינו יכולת חלשה בפתיחת המשחק ולא הצליחו להגיע להזדמנויות ליד השערים. בדקה ה-23 הצליח רוביל סרסור לחטוף כדור מהגנת אשדוד ולחדור לרחבה אבל במקום להרים את הראש ולחפש שחקן חופשי, הוא הסתבך ואיבד את הכדור. האירוע הבולט ביותר במחצית היתה עבירה פראית של בלם פתח תקווה, מוראד מגמאדוב על אדיר טובול בדקה ה-26, שפרץ משמאל ונעצר כשרגלו של מגמאדוב ננעצה בצורה מכוערת בפרצופו.

בדקה ה-34 ניסה עמיר תורג'מן לכבוש כשקיבל כדור טוב מעמנואל פאפו, אבל הבעיטה שלו מצד שמאל של הרחבה לא הייתה מדויקת. דקה אחר כך התרומם עומר גולן לנגיחה מסוכנת שנעצרה על ידי אסי רחמים שהיה במקום. גולן המשיך לגרום צרות להגנת אשדוד ובדקה ה-43 הכשיל אותו יוסי אופיר מאחור, קיבל את הצהוב השני שלו והורחק באקורד הסיום של המחצית.

דווקא אשדוד שאחרי ההרחקה של צמח נותרה בעשרה שחקנים, פתחה טוב את המחצית השנייה ובעידוד הקהל העזה יותר. על אף שאשדוד שלטה יותר בשדה, דווקא פתח תקווה הגיעה להזדמנות הטובה ביותר במחצית כשולדימיר אנדונוב מסר כדור מצוין לפרינס דאייה בתוך הרחבה, והאחרון נגח טוב למשקוף של רחמים בדקה ה-65. בצד השני הוכיח פליקס אבוקה שנכנס כמחליף, כי יש לאשדוד על מה לבנות כשניסה לסכן את שערו של אוהד כהן מספר פעמים והטריד את הגנת פתח תקווה. 50 דקות לאחר העבירה שהיתה אמורה לזכות אותו בכרטיס אדום, הורחק בדקה ה-76 מגמאדוב אחרי עבירה על עמנואל אביידה במרכז המגרש, שזיכתה אותו בצהוב שני. מגמאדוב אפילו לא התווכח.

עד הסיום לא נרשמו עוד הזדמנויות ושתי הקבוצות נפרדו ב-0:0 השני של היום.

"אחרי שהרחיקו את מגמאדוב, היינו צריכים לתקוף יותר"

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס. אשדוד: "קודם כל אסור לשכוח ששיחקנו מול קבוצה טובה מאוד. ברגע שהורחק לנו שחקן, היה קשה לנו וזה השפיע על צורת המשחק. החזקנו בכדור, אבל היו לנו בעיות בחלק ההתקפי. אחרי שהרחיקו את מגמאדוב, היינו צריכים לתקוף יותר וחבל שלא ניצלנו את זה. בסופו של דבר ה-0:0 משקף".

גיא לוזון, מאמן מכבי פ"ת: "מחינה הגנתית שיחקנו מצויין, אשדוד לא הגיע למצב וכמעט שלא סיכנה את השער. מבחינה התקפית שיחקנו רע מאוד, לא הנענו את הכדור ולא עשינו תנועה".

אשדוד: אסי רחמים, סלמן עמר, אריק אג'ייפור, עמנואל פאפו, אדיר טובול (ז'אן טלסניקוב, 29), אנש עזיז, יוסי אופיר (הורחק, 43), דוד רביבו, עמנואל אביידה, יניב עזרן (פליקס אבוקה, 64), עמיר תורג'מן (אייל אלמוז'לינו, 52).

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב (הורחק, 76), שי בנאי, קובי גנון, סולי צמח, אסי משיח (ולדימיר אנדונוב, 60), גל אלברמן, עומר גולן, סטניסלב דוברובין, רוביל סרסור (פרינס דאייה, 24).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully