וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי בונדס עיגל ל-700

18.9.2004 / 12:06

שחקנה של סן פרנסיסקו ג'איינטס רחוק כעת רק 14 הום-ראנס מבייב רות' האגדי כדי להיות השני בהיסטוריה בחבטות לקהל


בארי בונדס, אולי שחקן הבייסבול הגדול בהיסטוריה (את זה ימים יגידו) היכה הלילה את ההום ראנס ה-700 בקריירה והפך לשחקן השלישי בהיסטוריה שעושה זאת אחרי בייב רות' האגדי והאנק אהרון.

זה קרה היה המגרש הביתי של קבוצתו, סן פרנסיסקו ג'איינט, במשחק מול סן דייגו פאדרס (אותו ניצחו הג'איינטס 1:4 אגב). מיד עם המכה, על לוח התוצאות הענק הופיע הספרה 700 וזיזוקי דינור ליוו את בונס בדרך לסיבוב הנצחון.

"זה מדהים". אמר בונדס הנרגש. "לא יכולתי לבקש חגיגה כזו יפה ועוד בבית. הדבר הטוב הוא שאני הולך לישון עכשיו ולא יהיו לי יותר סיוטים אם אני אצליח להכות את ה-700 בקריירה".

כעת נותר לבונדס להכות רק עוד 14 הום-ראנס על מנת לעקוף את בייב רות' האגדי שהיכה 714 במהלך הקריירה שלו. אם הוא יעשה זאת הוא יהיה השחקן השני בהיסטוריה במכות הום ראנס כשהרבה הרבה לפניו, עם 755 מכות נמצא האנק אהרון. הפרשנים בארה"ב מעריכים שבונדס יחלוף על פני רות' בעונה הבאה, אבל לא יצליח לשבור את השיא של אהרון.

אגב, מי שתפס את הכדור ה-700 של בונדס, וצפוי להפוך למיליונר (ככה זה בארה"ב) אם ישים את הכדור למכירה פומבית הוא סטיבן וויליאמס בן 25, תושב נרבאדי פאסיפיק. "לרגע לא הייתי מרוכז במשחק, אבל פתאום שמעתי שאגה מהקהל וראיתי כדור עף בשמיים. החלטתי להושיט את היד ולמזלי פשוט תפסתי אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully