וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: לאציו והספרדיות הרשימו, פארמה פחות

17.9.2004 / 0:09

הקבוצה האיטלקית שבקושי פתחה את העונה בגלל בעיות כלכליות, נמצאת בדרך לשלב הבתים. גם הגרמניות והספרדיות

עוד 37 משחקים מלבד אלו של הישראליות נערכו הערב בסיבוב הראשון של גביע אופ"א, לאחריו מתחילות העולות את שלב הבתים הראשון של המפעל. שאלקה 04 הגרמנית הגיעה למפגש בגלזנקירשן נגד מטאלורג הלטבית ללא המאמן יופ היינקס שפוטר אחרי פתיחת העונה ההסנית של הקבוצה. אולי בגלל הפיטורים הצליחו השחקנים לתפקד. שאלקה, עם אדי אכטברג ההולנדי על הקווים, הביסה את האוקראינים 1:5, אבה סאנד הדני כבש שלושה שערים.

זניט סנט פטרסבורג, המוליכה את הליגה הרוסית אחרי 22 מחזורים אירחה את הכוכב האדום בלגראד, מי שבעבר זכתה בגביע האלופות. הפעם הסרבים לא היוו יריב, זניט ניצחה 0:4 והיא בדרך לשלב הבתים באופ"א.

שטוטגארט חזרה ממשחק שנחשב בעייתי מול אויפשט בהונגריה עם ניצחון 1:3, בנפיקה הביסה את ביסטריצה מסלובקיה 0:3. טרק גרוז'ני מחזיקת הגביע הרוסי ומוליכת הליגה השנייה ברוסיה אירחה את אלופת שווייץ, באזל. המשחק הסתיים בתיקו 1:1 שיעביר את ההכרעה לשווייץ.

ויסלה קרקוב הפולנית ניצחה את דינמו טביליסי מגרוזיה 3:4, שלושת שערי החוץ עשויים להיות יקרים לטביליסי. קבוצה פולנית נוספת אמיקה ורוניקי סיימה בחוץ בתיקו 1:1 נגד ואנטשפילס מלטביה.

דניס ווייז עוד חי

שתי קבוצות איטלקיות שנמצאות בבעיות כלכליות רציניות ובקושי הצליחו לפתוח את העונה בליגה שלהן, דווקא יצאו גדולות הערב. לאציו חזרה מאוקראינה עם ניצחון 0:3 על מטאלורג דונייצק בניצחו של החלוץ רוקי. פארמה ניצחה בקושי בביתה את מאריבור הסלובנית 2:3 בעזרת שלושער נדיר של מאסימו מקארונה המושאל ממידלסבורו. קבוצה איטלקית נוספת, אודינזה, חוותה ערב בלהות ביוון והפסידה 3:1 לפאניוניוס.

שלבורן האירית, שעשתה חיים קשים ללה קורוניה במוקדמות האלופות, ניצלה מהפסד ביתי לליל הצרפתית אחרי שפיצפטריק כבש צמד תוך דקה (85 ו-86) ב-2:2 הדרמטי. פינאליסטית הגביע האנגלית, מילוול, יכולה להיות מאוכזבת אחרי 1:1 ביתי מול פרנצווארוש ההונגרית. שתי הקבוצות, שנחשבות לבעלות קהל האוהדים המטורף ביותר במדינותיהן, הצליחו לפחות להעביר את המשחק בשלום, אבל אסור לשכוח שיש עדיין גומלין. דניס ווייז, מנג'ר/שחקן/כסחן, כבש לזכות הקבוצה מהליגה הראשונה. ליפשקי הישווה בדקה ה-78.

בילבאו יצאה בשלום מטרבזון

במשחק המסקרן ביותר הערב, ניצחה בקושי סגנית האלופה הטורקית, טרבזונספור, לנצח רק 2:3 את אתלטיק בילבאו הספרדית. מוליכת הליגה הטורקית שהודחה במוקדמות ליגת האלופות, כבר הוליכה 0:3 עד הדקה ה-73, לפני שגורפגי ודל הורנו כבשו שני שערי חוץ יקרים מפז עבור הבאסקים.

אוטרכט ההולנדית השפילה בביתה את מי שכמעט והדיחה את יובנטוס במוקדמות האלופות, דיוגארדן השבדית 0:4. אלמניה אאכן, מהליגה השניה בגרמניה ניצחה בחוץ 1:5 את האפנארפורדור (נסו להגיד את זה שוב בלב) האיסלנדית. פאוק סלוניק, שהודחה ע"י מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות, הפסידה בביתה לאלקמאאר ההולנדית 3:2.

יתר המשחקים:
בודה גלימט - בשיקטאש 1:1
אוסטריה וינה - לגיה ורשה 0:1
האמרבי (שבדיה) - ויאריאל 2:1
סושו - סטבק (נורבגיה) 0:4
הארטס - בראגה 1:3
מאריטימו - גלאזגו ריינג'רס 0:1
לבסקי (בולגריה) - בוורן (בלגיה) 1:1
גוריצה (סלובניה) - אא"ק אתונה 1:1
אאלבורג (דנמרק) - אוקזר 1:1
גראץ (אוסטריה) - ליטקס (בולגריה) 0:5
אוד גרינלנד (נורבגיה) - פיינורד 1:0
סטייאווה בוקרשט - צסק"א סופיה 1:2
אגאלו אתונה - גנצ'לרבירליהי 0:1
פרטיזן בלגרד - דינמו בוקרשט 1:3
דינמו זאגרב - אלפסבורג (שבדיה) 0:2
ברוז' - שאטורו (צרפת) 0:4
סביליה - נאסיונל בוקרשט 0:2
מידלסבורו - בניק אוסטרבה 0:3
סראגוסה - סיגמה אולמוץ (צ'כיה) 0:1
ספורטינג ליסבון - ראפיד וינה 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully