וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה ניצחה באמסטרדם, ריאל הובסה בלברקוזן

15.9.2004 / 23:41

נדבד סידר לאיטלקים 0:1 קטן. לברקוזן תקעה שלישיה לספרדים. מנצ'סטר חילצה 2:2 בליון. המשחק בין רומא לדינמו קייב פוצץ

מכבי ת"א יכולה הערב להתנחם בשני דברים בתום משחקי הערב בליגת האלופות. הראשון הוא שהיא ואייאקס חולקות יחד את המקום השלישי בבית, אחרי שגם הקבוצה ההולנדית נוצחה בבית 1:0 על ידי יובנטוס. והדבר השני, שעוד קבוצות גדולות, כמו ריאל מדריד ומונאקו, חטפו הערב הפסדים צורמים.

יובנטוס, עם הרכש הכל כך מדובר שלה, זלאטן איברהימוביץ', שרק לפני פחות מחודש עזב את אייאקס אמסטרדם, חזר הערב לאצטדיון שהוא מכיר כל כך טוב ושם גדל - הארנה של אמסטרדם ושיחק שם ללא שום רגשי נחיתות מול חבריו לשעבר. זלאטן, שאמנם לא הצטיין ולא כבש, עזר לקבוצתו לנצח 0:1 משער של מי אם לא פאבל נדבד הצ'כי שכל כך רוצה לחזור לליגת האלופות. נדבר כבש את השער ממש סמוך לסיום המחצית הראשונה בדקה ה-43, שער שמקנה לגברת הזקנה את המקום הראשון בבית, בצוותא עם באיירן מינכן.

במחזור הבא בליגת האלופות, שייערך ב-28.9, מכבי ת"א תהיה זו שתפגוש את יובנטוס במשחקה הראשונה בבית בדלה-אלפי. לפי איך שיובה היתה נראית הערב, למכבי הפעם באמת לא יהיה מה לחפש שם.

בשאר המשחקים הערב בליגת האלופות, ריאל מדריד יצאה מובסת מלברקוזן, מנצ'סטר יונייטד ניצלה מהפסד בליון, אבל הסיפור של הערב בליגת האלופות היה הפסקת המשחק באולימפיקו, בין רומא לדינמו קייב לאחר ששופט המשחק, אנדראס פריסק, נפצע מחפץ שזנרק לעברו.

בית א'

ליברפול - מונאקו 0:2

פתיחת עונה מוצלחת מאוד לאדומים מאנפילד, שעד עתה בליגת האלופות לא השיגו הישגים משמעותיים יותר מדי. ליברפול פגשה את פיינליסטית העונה שעברה למשחק שהבטיח רבות וכבר בדקה ה-22, הרכש החדש שהצטרף השנה מהליגה הצרפתית, מאוקזר, ג'יבריל סיסה, סידר לאדומים יתרון ראשון.לקראת סיום המשחק, בדקה ה-84, מילאן בארוש, שקיבל את מקומו בהרכב אחרי עזיבתו של אואן, אכן הצדיק את הבחירה בו כשהבטיח את הנצחון עם השער השני.

דפורטיבו לה קורוניה - אולימפיאקוס 0:0

הקבוצות היווניות יכולות להיות מרוצות לאחר המחזור הראשון בליגת האלופות. אחרי פנאתינייקוס שניצחה אמש, הערב יריבתה הגדולה אולימפיאקוס יצאה אף היא עם תוצאה מכובדת מאוד של תיקו מאופס מהריאזור. ריבאלדו, בהופעת בכורה באולימפיאקוס, היה הבולט במשחק, אבל לא עזר לךקבוצתו לנצח את מי שהגיעה בעונה שעברה עד לשלב חצי הגמר.

בית ב'

באייר לברקוזן - ריאל מדריד 0:3

התוצאה של המחזור, או אם תרצו ההפתעה הגדולה של המחזור. מסתבר שאצל הגלקטיקוס אין שום חדש. המאמן הלך ןבמקומו הגיע קמאצ'ו, עוד גלקטיקו בדמותו של מייקל אואן הגיע, אבל לפי איך שקבוצת הפאר הספרדית היתה נראית הערב, יש לה עוד הרבה הרבה בעיות. יאצ'ק כריסנובק בדקה ה-39, פרנצה בדקה ה-50 ודימיטאר ברבאטוב בדקה ה-55 היממו את הגלאקטיקוס שהיכולת הבינונית שלהם מפתיחת העונה בספרד לא הספיקה הפעם.

רומא - דינמו קייב (הופסק במצב של 1:0 לקייב)

הסיפור הגדול של הערב שעלול לעלות לרומא ביוקר רב, עד כדי עונש של הרחקה מליגת האלופות. במחצית המשחק בין שתי הקבוצות, בעת ירידת השופטים לחדרי ההלבשה, נזרק לעבר השופט השבדי הבינלאומי אנדראס פריסק חפץ חד שפגע היישר הראשו וגרם לדימום רב. פריסק לא יכל לחדש את המשחק במצבו ובאופ"א החליטו על אי חידוש המשחק, החלטה שהיא אגב תקדימית בליגת האלופות.

עוד לפני האירוע החמור, היה גם משחק בו היתה למעשה רק קבוצה אחת על המגרש - האוחרת מאוקראינה. גאברנצ'יץ' העלה את דינמו קייב ליתרון בדקה ה-28 ועוד לפני תום המחצית הראשונה, בדקה ה-45, הורחק מקסס, שחקן רומא, מה שגרם לזעם גדול יותר אצל האוהדים המקומיים. דינמו קייב, אגב, תזכה סביר להניח לנצחון טכני יוון שהוליכה בזמן הפסקת המשחק.

בית ד'

ליון - מנצ'סטר יונייטד 2:2

מזל גדול (של אלופים?) היה הערב למנצ'סטר יונייטד של אלכס פרגוסון. השדים האדומים היו הערב בדרך להפסד בחוץ מול ליון. מנצ'סטר פיגרה 2:0 במחצית הראשונה משערים של כריס (35) ופייר אלאן פראו (45) אבל במחצית השנייה כבר ראינו יונייטד אחרת ורוד ואן ניסטלרוי הציל אותה בצמד תוך 6 דקות בדקות ה-55 ו-61.

פנרבחצ'ה - ספרטה פראג 0:1

האלופה הטורקית יכולה לסמן וי על משחק הפתיחה על אף שלא ממש הרשימה. ואן הוידונק ההולנדי הותיק השאיר לטורקים את הנקודות בבית משער בדקה ה-16. ב-20 הדקות האחרונות שיחקה פנר' בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של סטין, אבל הצ'כים לא ידעו לנצל זאת ויאלצו לחפש נקודות ראשונות במחזור הבא מול ליון.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully