וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "מקווה למשחק יותר טוב מול דנייפר"

13.9.2004 / 8:22

יניב קטן כבש אתמול בניצחון 1:3 על נצרת עלית אבל גם הוא יודע שצריך יותר מול דנייפרפטרובסק. גם מהשחקנים וגם מהאוהדים

היה נחמד לראות אתמול בקרית אליעזר את טקס הפרידה מאחד הסמלים של מכבי חיפה בשנים האחרונות אבישי ז'אנו. היה גם נחמד לראות כמה מבצעים יפים של גוסטבו בוקולי ויניב קטן, שהבילו בסופו של דבר את האלופה לניצחון 1:3 על העולה החדשה מנצרת עלית.

מצד שני, זה לא היה ממש נעים לקבל פלאש בק ממשחק ליגת האלופות מול רוזנבורג, כשגם בקרית אליעזר הפנסים לא האירו פנים לשחקני מכבי חיפה. ואם לא די בכך, גם מספר זעום של 5,000 אוהדים שממש לא מתאים למכבי חיפה, העכיר קצת את האווירה.

כנראה שהאוהדים הירוקים החליטו להתפנק, ולצאת מהחורים רק במשחקים החשובים באמת, כמו זה שיהיה ביום חמישי הקרוב מול דנייפרפטרובסק בגביע אופ"א. גם יניב קטן, שהיה אחד הטובים על המגרש אתמול יודע את זה. קטן אמר בסיום: "המטרה שלנו הייתה לנצח והשגנו אותה. יש לנו קבוצה טובה והראינו את זה כבר במשחק נגד אשדוד. אני מאוד מקווה שנשחק טוב יותר ביום חמישי נגד דנייפרפטרובסק ושיגיעו יותר אוהדים, אנחנו צריכים אותם". ב'ידיעות' פורסם היום כי קבוצתם של יוסי בניון ודודו אוואט סנטנאדר, מעוניינת גם בקטן. לפי הידיעה, החלוץ עשוי להצטרף לקבוצה הספרדית בתום העונה.

גוסטבו בוקולי, שכבש את השער הראשון לחיפה אמר: "הכי חשוב שניצחנו ואנחנו ממשיכים הלאה לאופ"א. ביום חמישי יהיה משחק שונה לגמרי".

מאמן הקבוצה המפסידה מוטי איוניר, שהשיג עד עכשיו נקודה אחת בלבד בשלושה משחקים אמר בסיום: "יש גם דברים מעודדים מהמשחק הזה. נראנו בחלק מהדקות לא רע. לכל מי שכבר חושב שנצרת עילית היא היורדת הבטוחה, צפויה הפתעה גדולה".

ז'אנו: לא ציפיתי לכזה טקס יפה"

קצת לפני פתיחת המשחק אתמול בקרית אליעזר, קיימה מכבי חיפה טקס פרידה לאחד מהסמלים שלה בשנים האחרונות אבישי ז'אנו, שחזר לסיים את הקריירה שלו בקבוצה בה גדל, הפועל נצרת עלית.

ז'אנו, שהיה שותף להישגים הגדולים ביותר בחיפה בשנים האחרונות ונחשב לאחד השחקנים האהובים ביותר בקרב השחקנים האחרים, נהנה מעידוד מאסיבי של 5,000 הצופים שנתנו לו באהבה גדולה את הכבוד המגיע לו. יעקב שחר נשא נאום פרידה מז'אנו, שהיה נרגש עד דמעות. שחר העניק לו גם גביע, ואילו קפטן הקבוצה אריק בנאדו, העניק לז'אנו את חולצת המשחק שלו במכבי חיפה.

ז'אנו אמר ל'מעריב': "ידעתי שמתכוננים להיפרד ממני, אבל לא ידעתי עד כמה זה יהיה יפה, מרגש ומיוחד. אני חי בשביל הקהל ומודה לו על כל רגע של אהבה שקיבלתי במשך השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully