וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם 0:1 הייתה תוצאה של הפועל ת"א

11.9.2004 / 22:32

מצד שני, פעם לאדומים הייתה קבוצה וגם מאמן. אשדוד ניצחה 0:1 משער של אביידה המצויין ועלתה למקום הראשון בליגה

וואו, איזו קבוצה גרועה הפועל ת"א. וואו, איזו קבוצה מצויינת אשדוד. הפועל ת"א כבר עם שני הפסדי ליגה, שניהם בבלומפילד, ובשבוע הבא האדומים יוצאים לקרית אליעזר.

ממול, אצל האשדודים, יוסי מזרחי פגע בכל זר בול פגיעה. אפילו אריק אג'יפור חזר לכושר ודוד רביבו פורח. ג'קי בן זקן יכול לחייך -יש לו קבוצה לעניין שמובילה לפחות זמנית את הטבלה.

מהלך המשחק

בדקה ה-3 אשדוד ראתה שחור בעיינים, כאשר שי הולצמן נפגע בשריר במאבק על הכדור על גרשון. המשחק נכנס לקצב ודווקא אשדוד נכנסה לעניינים. בדקה ה-28 חטפה אשדוד כדור מההגנה הצולעת של האדומים, דוד רביבו פרץ באגף ימין ומסר כדור לעמנואל אביידה, שמ-18 מטר מבלי לעצור בעט כדור שטוח לפינה של אלימלך שלא הבין מאיפה זה בא לו.

את המחצית השניה פתחה אשדוד בטירוף, אנש עזיז בעט מ-14 מטר מעל השער של אלימלך ונראה היה שה-0:2 באוויר. בדקה ה-50 הזדמנות ראשונה לאדומים כאשר אוגבונה החלש בעט חזק, אסי רחמים קלט.

בדקה ה-83 סובב רביבו כדור עונשין למשקוף, הפועל ת"א עוד ניסתה ללחוץ אבל לא הצליחה לעשות כלום. הקהל הביתי קרא לגילי לנדאו להתפטר, קילל את משה תאומים והלך הביתה מאוכזב.

לנדאו: להפסיד פעמיים זו פרבילגיה קשה

המאמן המנצח יוסי מזרחי אמר בסיום: "למרות הניצחון אני חושב שיכולנו לשחק יותר טוב. עבדתי קשה המשחק כי מדובר בקבוצה חדשה שעדיין צריכה שיכוונו אותה מהספסל, אני מבטיח שתוך חודש אני לא אצעק בכלל. חבל על הפציעה של הולצמן, אבל אנחנו נצטרך למצוא לעניין הזה פיתרונות.

לגבי השבוע שעבר על אשדוד אמר המאמן: "אנחנו בחרנו להתעסק רק בכדורגל וזה לא היה כדורגל. אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים לשפר דברים מהמשחק נגד חיפה ואני שמח ששיפרנו אותם"

בסיום שלח מזרחי ד"ש: "אני מקדיש את הניצחון לבת שלי סתיו שהיום חוגגת יום הולדת 15".

מהצד השני גילי לנדאו נראה שבוז כאשר ברקע מקללים אותו האוהדים: " זה לא נעים להפסיד פעמיים מתוך שלוש. זו פרבילגיה קשה ועוד במבצר שלך. קשה לשחק נגד קבוצה שמתבצרת בחצי שלה אבל במצב כזה צריכים להיות יצרתיים. זה שספגנו שער לא היה אמור להכניס אותנו ללחץ ואמרתי את זה לשחקנים. חבל שאנחנו יוצאים ככה לראש השנה".

לגבי האוהדים אמר לנדאו: "אני לא מתרגש מהקהל שמביע את חמתו. אני מבין אותם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully