וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירופה משתינים מצחוק

11.9.2004 / 21:10

מכבי ת"א גברה 0:1 קטן על סכנין ששיחקה מחצית שלמה ב-10 שחקנים. הייתה גם הפסקת חשמל של רבע שעה במהלך המשחק

רוי מקאי כבר לא יישן הלילה. אלן שירר שואל האם כדאי לפרוש עוד לפני המשחק מול סכנין. המשחק המשעמם ביותר של המחזור הפגיש את שתי האירופאיות שלנו, שישחקו באמצע השבוע בליגת האלופות ובגביע אופ"א. מה שקיבלנו זה 0:1 לאורחים, אבל הדרך חברים, אוי הדרך.

מהלך המשחק

סכנין הייתה טובה יותר ברבע השעה הראשונה אך לירן שטראובר, שספג צהוב טיפשי, היה מרוכז ואותת: אותי לא מכניעים הערב. בדקה ה-17 הגיע השער הראשון במשחק, מהצד המפתיע. סאלם אבו-סיאם הרים כדור מדויק לאדו, שנגח כדור חלש שפגע בקורה הימנית של אנרג'י, פגע בשוער ומשם חדר לרשת.

בדקה ה-23 נזכרנו שאנחנו בכל זאת במזרח התיכון. האורות בקרית אליעזר כבו והמשחק הופסק לכ-15 דקות. מכבי חזרה טובה יותר מהפסקת החשמל וברוך דגו, במצב של אחד על אחד מול השוער, הצליח לבעוט לו לידיים. בדקה ה-45 ביצע בסאם גנאים עבירה קשה על אדו, ספג את הצהוב השני והורחק בצדק. יפת לא הסתפק בכך וגם הרחיק את המאמן לחמן (פרטים בהמשך).

בדקה ה-60 נפצע אדו, ואמ'במבה עלה מהספסל להופעת בכורה במדים הצהובים-כחולים. 6 דקות אח"כ עלה גם בונפלד מהספסל במקומו של דגו, ורשם דקות ראשונות במדי מכבי ת"א. גם אורן זיתוני קיבל דקות דשא, אבל שלושתם לא הצליחו להשפיע על המשחק וסכנין המשיכה לתקוף כאשר שטראובר, בהצלות מצויינות, נתן סיבה אחת לאופטימיות בקרב הצהובים.

בני-סכנין: אנרג'י מירמבדורו, עבד רבאח, ארנסט אטצ'י, אבי דנן, באסם גנאים, תומר אליהו, עבאס סואן, אדהם חמוד, חסין סלמה (אלן מסודי 67), קלבר רודריגז (שלומי אדרי 67), אנגוי אלומיידה.

מכבי ת"א: לירן שטראובר, ג'ון פנסטיל, מאוריציו ג'ובאניני, משה מישאלוף, סאלם אבו-סיאם, תמיר כהן, ברונו רייס, לירן כהן (אורן זיתוני 82), ברוך דגו (אלעד בונפלד 66), ארז מסיקה, ישמעאל אדו (אמיל אמבמבה 60).

לחמן ויפת מציגים

התקרית המביכה של המשחק, יחד עם פרשת הזרקור, היא הדו שיח המביש בין אייל לחמן לשופט אייל יפת. לחמן התפרץ במהלך המחצית לחדר השופטים וצעק על אלון יפת, שבתגובה אסר עליו להמשיך לנהל את המשחק במחצית השניה.

כל זה לא מנע מלחמן כן לעלות למגרש ולנהל את המשחק ממנהרת השחקנים. יפת קלט את לחמן והורה לו לצאת החוצה תוך כדי איומים לא לחדש את המשחק, ואז החל הדו שיח.

יפת: אתה מעודד שחקנים לבצע עבירות

לחמן: אל תוציא דיבה על אנשים

יפת: תצא החוצה בבקשה, אני לא אחדש את המשחק

לחמן: תן כבוד למאמן בליגת העל

יפת: החוצה

לחמן: יופי, עשית את ההצגה שלך מול הטלוויזיה.

בהמשך, כשעלה לחמן ליציע, אמר לו יפת "תודה רבה לך". לחמן ענה: "לא, תודה רבה לך".

קלינגר: "באירופה אני לא צריך לקרוע את הגרון שלי"

אייל לחמן, מאמן סכנין, אמר לאחר המשחק: "אני רוצה שעיקר הביקורת תהיה כלפי אלון יפת, שנהג בצורה מזלזלת ומעליבה כלפי מאמן בליגת העל. שלא יזרוק אנשים שעוסקים במקצוע ליציע וייתן כבוד למאמן בליגת העל. הוא לא ירצה שיעליבו אותו קבל עם ועדה. צריכים להבהיר שלא מרחיקים על דו שיח בין מאמן לשופט".

ניר קלינגר, מאמן מכבי ת"א: "אחרי היתרון הייתה תחושה בקרב השחקנים שלי שאפשר לגמור את המשחק בהילוך השני. נצטרך בכדורגל הישראלי להשריש את העניין הזה שצריכים לשחק כל הזמן באותה גישה ולא משנה מה קורה במגרש. באירופה אני לא צועק, לא מתאמץ ולא קורע את הגרון שלי. אני יודע שהם ישחקו בהתלהבות ובדינמיות. בליגה שלנו, לצערי, הסיפור שונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully