וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבנפורט וקוזנצובה בחצי הגמר

9.9.2004 / 7:37

בין הפסקות הגשם הספיקה דאבנפורט לנצח את אסאגואה וקוזנצובה את פטרובה. פדרר מוביל על אגאסי. פאר בשמינית הגמר

הגשם ירד כמעט כל הערב בטורניר הפלאשינג מדו בניו יורק, אבל זה לא מנע משני משחקי רבעי הגמר לנשים להתקיים. לינדזי דאבנפורט, המדורגת 5 בטורניר, עלתה לחצי הגמר השלישי שלה ברציפות באליפות ארה"ב אחרי שניצחה תוך 46 דקות את שיניבו אסאגואה היפנית (62 בעולם) 1:6, 1:6. היפנית בת ה-28, שניצחה בסיבוב הראשון את אנה סמאשנובה, ציינה את ההישג הטוב ביותר שלה בקריירת היחידות והיא צפוייה לעלות בצורה משמעותית בדירוג העולמי.

משחק חצי הגמר השני הפגיש בין המדורגות הרוסיות סבטלנה קוזנצובה (9) לנדיה פטרובה (14). המערכה הראשונה הגיעה למצב של שובר שיוויון בו ניצחה קוזנצובה 4:7. המערה השנייה הייתה כבר בשליטה מוחלטת שלה, כאשר היא ניצחה בה 3:6 ורשמה לראשונה בקריירה, עלייה לחצי גמר טורניר גראנד סלאם ליחידות.

דאבנפורט וקוזנצובה יפגשו בשלב חצי הגמר. במשחק חצי הגמר השני יתמודדו ג'ניפר קפריאטי (8 בטורניר) ואלנה דמנטייבה (6 בטורניר).

משחקי רבע הגמר לגברים נפתחו גם הם אתמול בערב, אבל הופסקו בעיצומם בגלל הגשם ויחודשו היום בערב. במשחק המרכזי מוביל המדורג 1 בעולם רוז'ה פדרר על האלוף לשעבר אנדרה אגאסי 1:2 במערכות. פדרר ניצח את המערכה הראשונה 3:6. אגאסי ההתאושש וניצח 2:6 בשנייה אבל השוויצרי ניצח 5:7 בשלישית. במצב הזה המשחק הופסק. ברבע הגמר השני מוביל טים הנמן הבריטי על דומיניק הרבאטי הסלובקי. הנמן ניצח בשתי המערכות הראשונות 1:6, 5:7. במערכה השלישית הוביל הסלובקי 4:5 כשהחל הגשם.

שחר פאר בשמינית הגמר

הטניסאית הישראלית שחר פאר, המדורגת 2 בטורניר הנערות ניצחה הלילה בסיבוב השני את ורדיאנה ורארדי האיטלקיה 4:6, 3:6. בשמינית הגמר, תפגוש הישראלית שזכתה באליפות אוסטרליה הפתוחה לנערות, את המדורגת 16 מקנדה, אלכסנדרה ווז'ניאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully