וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה: פטריוטס - קולטס

רחביה ברמן

9.9.2004 / 11:11

עונת 2004 תיפתח במפגש חוזר של גמר ה-AFC האחרון. מאנינג רוצה לנקום, קורי דילון רוצה להתחיל לנצח (04:00, ESPN)

הלילה תיפתח עונת הפוטבול 2004, במשחק משובח וטעון במיוחד: שחזור גמר ה-AFC של העונה האחרונה, ממנו עלתה ניו אינגלנד לסופרבול.

ב-18 בינואר האחרון נפגשו בניו אינגלנד הפטריוטס המקומיים והאינדיאנפוליס קולטס. ההגנה של ניו אינגלנד אמללה את פייטון מאנינג, שעד אז נתן פלייאוף לא אנושי בעליל, חטפה לו ארבעה כדורים וסייעה בכך לטום בריידי להוביל את האלופים שבדרך למשחק הגדול עם ניצחון 14:24.

שתי הקבוצות חוזרות עם אותו סגל בסיסי. הקולטס איבדו כמה שחקני הגנה, אבל הם מקווים שצעירים שיקודמו מהספסל יחליפו אותם בהצלחה, וימשיכו לרכב על השילוש הקדוש של הקווטרבק מאנינג, התופס מרווין האריסון והרץ האחורי אדג'רין ג'יימס.

גם בניו אינגלנד יש מספר קטן של שינויי סגל, אבל אחד משמעותי ביותר: קורי דילון, האיש שעד לפני שנה החזיק בשיא ליארדים בריצה במשחק בודד, הגיע העונה לפוקסבורו והוא פשוט להוט להתחיל לנצח, אחרי שמונה שנים אומללות בסינסינטי, במהלכן היתה הקבוצה הבדיחה של הליגה, וכשהשתנה המצב מצא עצמו דילון על הספסל.

הלילה (04:00, שידור ישיר ב-ESPN, תוכנית קדם-משחק שעה לפני כן) נראה אם טוני דאנג'י מצא דרך לפתור את מערכי ההגנה השטניים של מאמן הפטריוטס ביל בליצ'יק, ואם דילון ישתלב במערך המצליח כל-כך של הקבוצה שלקחה שתי אליפויות בשלוש השנים האחרונות. הנה זה בא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully