וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה אלתרמן תפוצה ב-4 מיליון ד'

מאת דוד רטנר

9.5.2001 / 1:21

שופט בית המשפט המחוזי בחיפה אישר את ההסכם בין נציגת אוסטרליה שנפגעה בקריסת גשר המכביה ב-1997 לבין הנתבעים, בהם מדינת ישראל, ארגון מכבי וחברת הביטוח "הפניקס"


שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, שמואלברלינר, אישר אתמול (שלישי) הסכם בין סשה אלתרמן, נציגת אוסטרליה למכביה, שנפגעה ביולי 97' בקריסת הגשר באסון המכביה, ובין רשימת נתבעים; כך נמסר ל"הארץ". בין הנתבעים: מדינת ישראל, ארגון מכבי, חברת הביטוח "הפניקס" ,והחברות שבנו את הגשר.

על פי ההסכם אלתרמן, היום בת 18, תקבל 3.4 מיליון דולר ועוד 500 אלף דולר הוצאות משפט. לדברי אחד מעורכי הדין, שהיה מעורב בתיק, העלה השופט ברלינר על נס את הגינותם של הנתבעים, שלא הקשו על אלתרמן ולא עמדו על כך שתעבור בדיקות רפואיות וטיסות מתישות מאוסטרליה לישראל.

אלתרמן נפצעה קשה בנפילה מהגשר, שקרס אל נהר הירקון, והתברר שסבלה מזיהום נדיר וקשה מאוד של פטריה. בעקבות האירוע נזקקה ל-28 ניתוחים ועד היום לא שבה לאיתנה.

הסכם הפשרה שנחתם בפני השופט ברלינר כולל גם את לין זיינס, אלמנתו של וורן זיינס, שנהרג באסון המכביה, לה נפסק פיצוי בסך 923 אלף דולר. ההסכם גם כולל את סוזן סמול אלמנתו של גרג סמול, שלה יינתן פיצוי בסך 2.25, מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully