וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוקי קלע על גארנט וחטף אגרוף לפנים

1.9.2004 / 19:17

ריק ריקרט הרשית על פניו של כוכב מינסוטה, שחומם על ידי שחקנים בסביבה, וזה סידר לילד חתך עמוק בסנטר ושן שבורה

ה-MVP של העונה שעברה ב-NBA, קווין גארנט ממימנסוטה, היכה שחקן של אוניברסיטת מינסוטה במהלך משחק של אחד על אחד שערכו השניים בשבוע שעבר ב'טרגט סנטר', וגרם לחתך עמוק בפניו ולשבר באחת משיניו.

על פי עדים שצפו באירוע, גארנט שלח אגרוף לפניו של ריק ריקרט, שנבחר על ידי מינסוטה בסיבוב השני בדראפט בעונה שעברה. ריקרט נזקק לשבעה תפרים בסנטרו, סיפרה אימו של השחקן, סוזאן ריקרט, במהלך ראיון טלפוני שנתנה אתמול.

על פי דיווח בתקשורת המקומית במינסוטה, ההתקפה של גארנט הגיעה ללא כל התגרות מצידו של הרוקי. ריקרט, 21, צלף מספר סלים תחת שמירה של גארנט, ושחקנים שצפו במשחק החלו להתגרות בכוכב על כך שהוא מפסיד לילד, כך על פי אחד העדים. בסל הבא של ריקרט גארנט כבר איבד את קור רוחו והיכה אותו בפניו ללא אזהרה.

"ריק הופתע מכך שגארנט בחר להגיב בדרך כזו", סיפר סוכנו של ריקרט, מרק טרמיני.

נזכיר כי בנובמבר 2000, גארנט היכה את חברו לקבוצה וולי שצ'רביאק בראשו לאחר ויכוח בין השניים.

דריוס מיילס ממשיך בפורטלנד

פורטלנד סיכמה אתמול על חידוש חוזהו של דריוס מיילס, שהפך הקיץ לשחקן חופשי, לשש שנים נוספות עבור שכר שמוערך בכ-48 מיליון דולר, כך דווח בתקשורת האמריקאית. הבלייזרס אמורים להודיע על כך רשמית במסיבת עיתונאים שתיערך הלילה, לאחר שמיילס יחתום על החוזה החדש.

מיילס, פורוורד שמתנשא לגובה 2.06, כיכב בשורות הבלייזרס בחודשיים האחרונים של העונה הקודמת עם ממוצעים של 12.6 נק' ו-4.5 ריב' ב-42 המשחקים בהם שותף מאז הגיע לקבוצה מקליבלנד, ודחף את הקבוצה קדימה במאבקי הפלייאוף.

מיילס, שנבחר שלישי על ידי הקליפרס בשנת 2000 היישר מתיכון 'מזרח סט. לואיס' באילנוי, סבר בתחילה כי ההצעה של הבלייזרס נמוכה מדי והחל לחפש לעצמו קבוצה חדשה. לא הרבה קבוצות קפצו על המציאה מכיוון שמיילס הפך לשחקן חופשי מוגבל, מה שאומר שפורטלנד יכולה להשוות כל הצעה שתגיע מקבוצה אחרת ולזכות בשחקן. בסופו של דבר, לאחר מספר ימי גישושים, העלתה פורטלנד את ההצעה שלה והשחקן החליט כי מתאים לו להישאר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully