וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וברקוביץ' לא בנבחרת

רויטרס

30.8.2004 / 23:34

אייל נתן הצגה ב-3:4 של פורטסמות על פולהאם, עם שער ובישול ליעקובו, שסיים עם שלישייה. עוד תיקו למנצ'סטר יונייטד

אתם מכירים את המשחקים האלה, בהם אייל ברקוביץ' משתלט על שדה המגרש ומעורב בכל התקפה של קבוצתו? משחק כזה הוא נתן הערב ב-3:4 של פורטסמות על פולהאם. הצגה כזו מצד 'הקוסם' הישראלי לא ראינו כבר הרבה זמן והיא הגיעה כאילו בהזמנה, רגע לפני המשחק בשבת של נבחרת ישראל מול צרפת. כאילו אייל מסמן לאברם, 'הלו, אתה בטוח שאתה לא רוצה לזמן אותי?' רק חבל שיעקובו לא ישראלי, אבל זה כבר סיפור אחר.

ברקוביץ' פתח את המשחק עם שער כבר בדקה ה-18, אחרי בעיטה חזקה של יעקובו, שנהדפה היישר לרגליו. 0:1 לפורטסמות ושער בכורה לברקו. לא חלפו שתי דקות וכבר 0:2 אחרי הכשלה שנעשתה ברחבה ע"י לואיס בואה מורטה, החלוץ הפורטוגלי של פולהאם שהיה במקום הלא נכון, בזמן הלא נכון. יעקובו בעט פנימה והכפיל את היתרון.

בדקה ה-28 כבש יעקובו את השני שלו, אחרי בישול של ריקרדו פולר, מי שהוכשל ברחבה 8 דקות מוקדם יותר. אבל פולהאם ידעה לחזור למשחק עוד לפני המחצית, והגיבה עם שני שערים מהירים משלה. בדקה ה-38 אנדי קול הותיק, ניצל הגבהה מדוייקת של בואה מורטה ונגח את ה-1:3. החלוץ הפורטוגלי עצמו, היה זה שכבש את ה-2:3 שתי דקות מאוחר יותר, כשקיבל חזרה אסיסט מאנדי קול.

המחצית השניה היתה רגועה יותר, אבל אייל היה בכל מקום, הוציא חוצים, ביצע עבירות ואפילו ספג כרטיס צהוב על נגיעת יד מכוונת. בדקה ה-72 הוא בישל את ה-2:4 ליעקובו, שכבר חגג שלושער פרטי. פולהאם לא ויתרה והמשיכה לתקוף. רק שלוש דקות חלפו וכבר 3:4 מגיחה של קרלוס בוקנגרה האמריקאי (ראש שחור בספרדית) ועוד בישול של בואה מורטה. עד לסיום הצליח השוער שאקה היסלופ, לשמור על רשת נקייה לשם שינוי ופורטסמות רשמה ניצחון ראשון העונה והשתוותה למאזן 4 הנקודות של פולהאם.

עוד תיקו ליונייטד

חוסר המזל ממשיך לרדוף את שחקני מנצ'סטר יונייטד. היום, במשחק השלמה מהמחזור השלישי, הם פגשו שלוש פעמים את קורות השער וסיימו רק בתיקו 0:0 את משחקם הביתי מול אברטון, הקבוצה בה משחק החלוץ הצעיר ויין רוני, שאמור לעבור עד מחר בצהריים לשורות השדים האדומים.

יונייטד, שההצעה האחרונה שלה עבור רוני עומדת על כ-25 מיליון פאונד (44.92 מיליון דולר), טיפסה בעקבות התיקו למקום התשיעי בטבלת הפרמיירליג כשלרשותה חמש נק' בלבד מתוך 4 משחקים. אברטון, שעדיין שוקלת את ההצעה של היונייטד, נמצאת במקום השביעי עם 7 נק'.

כריסטיאנו רונאלדו, פול סקולס ואלן סמית, שכבש בשני משחקי הליגה האחרונים של היונייטד, הצליחו למצוא רק את קורות השער במחצית השנייה של המשחק. שוער אברטון נייג'ל מרטין הצליח גם להדוף פעמיים כדורים מסוכנים, שנבעטו מרגלי לואיס סאהה ופול סקולס, אל מעל למשקוף.

מהצד השני, האורחים טענו לפנדל לאחר שסילבסטרה הרחיק כדור מהרחבה בעזרת ידו, אך לא קיבלו אותו. אבל דייויד מויס, מנג'ר אברטון, היה מרוצה מהנקודה שהצליח להוציא במשחק החוץ הקשה, בהתחשב בעובדה שקבוצתו הגיעה עייפה לאחר הניצחון הביתי הקשה 1:2 על ווסט ברומיץ' לפני יומיים.

"אין לנו שחקנים ברמה של מנצ'סטר יונייטד, ואנחנו משתדלים לעשות את המיטב עם מה שיש. הגענו לכאן והקשנו עליהם לנצח. להוציא נקודה במגרש הזה זה לא דבר קל", אמר מויס בסיום.

רוני, שכאמור אמור לעבור לאולד טראפורד, לא שותף במשחק מכיוון שעדיין לא החלים מהשבר ברגלו אותו ספג במשחק רבע גמר יורו 2004 מול פורטוגל. אברטון אגב, מנסה להביא חיזוק בדמותו של ג'יימס ביטי מסאותהמטון, על מנת לנסות ולשכנע את הילד להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully