וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני כותב יומן

יואש דביר

29.8.2004 / 19:49

וואו, איזה קיץ היה לי.

אירופה כל כך יפה בחודשים יוני, יולי. ואני כבר לא מצליח לזכור אם הייתי גם בברזיל, הטיסות מתערבבות לי.

אבא אמר שהשנה אנחנו הולכים חזק בכל החזיתות. ושאני יכול לבזבז כמה שאני רוצה. אבא סומך עלי למרות שקצת פישלתי בשנה שעברה. כולם יודעים שעם החבר'ה שלי הייתי צריך לקחת את הליגה בהליכה, אבל לאבא לא אכפת.

הכי חשוב, הוא אמר, זה ליגת האלופות. אם נגיע לשם, אבא יקבל הרבה כסף ואני אולי אקבל איזו הונדה חדשה.

בתחילת יוני התיישבתי וראיתי את היורו. וואו! איזה משחק מדהים בין צ'כיה והולנד. הולנד הובילו כבר 0:2, ואז דיק אדבוקט עשה מהלך מבריק, הוא חיזק את ההגנה כדי שלא לחטוף עוד גול לאחר שהצ'כים צימקו את התוצאה.

גאון! אני חייב לרשום לעצמי לבצע מהלך דומה. לו רק השחקנים ההולנדים היו מבינים אותו ואת הגאונות של המהלך הוא גם היה מנצח. אני לא מבין אותם. מה, הם לא יודעים לשחק הגנה?

בתחילת העונה אני פוגש את חבורת הילדודס של בית"ר, אין לי מה לדאוג, אפילו נמני לא משחק אצליהם ובכלל, כולם שקועים במחשבה מתי יגיע הכסף.

הבחורים שלי יקרעו להם את הצורה. וגם לנורבגים שאנחנו פוגשים שלושה ימים אחר כך. אני רואה את הרעב בעניים של הבחורים שלי ויודע שננצח. גם לי מגיע פעם להיות בצד של המנצחים.

כי אני רוני לוי, אני מאמן מכבי חיפה, יש לי אליפות בליגת העל(ק), אבא שלי מפוצץ מכסף ואני יודע בדיוק מה כולם חושבים עליי. בנים חולים על הכוכבים שלי, פרשנים שונאים את המהלכים שלי, יש למישהו בעיה עם זה?

אש על הגולש

בוער לכם בלב, בראש או בלשון ואין לכם איפה לפרוק את זה? מערכת וואלה! ספורט מזמינה אתכם להיות פרשנים לרגע (או ליותר, תלוי בכם), סופרים או משוררים ולשלוח לנו קטעים שכתבתם, בכל סגנון כתיבה שעולה על דעתכם, בתנאי שיהיה ראוי לפרסום ובכל תחום הקשור לספורט.

מניתוח נקודות התורפה הטקטיות בהרכב החדש של מ.ס. אשדוד עד לסיפור, דמיוני או מציאותי, על חיי אוהד פינג-פונג, נשמח לתת לכם הזדמנות לגלות לעולם כוכבי כתיבה חדשים. את הקטעים שכתבתם, שלחו דרך ה"כתבו לנו" (בצד ימין באתר או בקישור למטה) או לכתובת המייל הבאה: sportssupport@walla.net.il . אנו נפרסם את המשובחים שבקטעים שנקבל בפינה "אש על הגולש" שבאיזור הטורים האישיים. גם מי שכבר פירסם בעבר טור, מוזמן להמשיך ולשלוח. אנא, ציינו את שמכם המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully