וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי זה הליצן עם השרשרת?

רמי כהן, עבור

30.8.2004 / 17:05

הרהורים על אנשי ציבור ותרומתם למדליה ועל הקשר החם שבין השר צחי הנגבי לגל פרידמן. רמי כהן זוכר הכל ומטוב לב משתף אותנו

1. כמו כולם ישבתי אתמול והתרגשתי מול הטלוויזיה. שמעתי את הראיונות, ראיתי את הפרצופים ושרתי את ההמנון. אז כל הכבוד לשרת החינוך על תרומתה יוצאת הדופן בהשגת המדליה בפרט (ולחינוך בישראל בכלל). ברכות לראש הממשלה שבלעדיו לא היינו מגיעים לרגע הזה, ושבחים לשאר הפונקציונרים שהביאו אותנו עד הלום ומהרו לתפוס מצלמה בפריים טיים. רק דבר אחד תסבירו לי: מי זה הליצן הזה שהסתובב להם בין הרגלים עם זר על הראש ושרשרת על הצוואר? מה הוא נדחף לתמונה?

2. נשאלת השאלה האם תרומתו של שרון לזכייתה של מכבי ת"א בגביע אירופה ("הלו פיני...") גדולה מתרומתה של לימור לזכייה ההיסטורית בזהב. כנראה שהדבר יוכרע בועידת הליכוד הבאה.

3. לאחר עיון בכותרות העיתונים היום אין ספק שהמרוויח הגדול מהזכייה ההיסטורית הוא השר (אוי לבושה) צחי הנגבי. רק אירוע בסדר גודל כזה מנע מהנגבי לתפוס את הכותרת הראשית. במדינה שבה שלטון החוק הוא במקרה הטוב בדיחה גרועה (תזכירו לי מי השר הממונה על המשטרה?) אין חשש שהנגבי יפוטר/יתפטר/יחקר ולכן מה שנשאר זה יחסי ציבור ורייטינג. בזכות גל פרידמן יכול הנגבי לחייך מאוזן לאוזן ולצחוק כל הדרך ללשכה. ידוע שכבוד השר יודע להכיר תודה (גם אם בדרך לא חוקית) לאלה שעזרו לו. אז אני מציע איזה מינוי פיקטיבי לגל פרידמן (למשל יועץ המנכ"ל לענייני גלישה).

4. ואם בפונקציונרים עסקינן, שימו לב מה אמר יו"ר איגוד השייט, יהודה מעיין, לפני חודשיים: "הבעיה אצל פרידמן חמורה, כי הוא לא הצליח להתבלט בתנאים שהוא טוב בהם. צריכים לקחת בחשבון שכל תחרות בשייט היא אחרת ואין קשר בין האליפות הזו לאתונה, אבל אתה רואה שהיכולות של גל לא מספיקות בשביל להתברג בצמרת העולמית. אני לא מאמין שהוא יוכל לחזור לככב כמו שהוא חשב. אני לא יודע שהוא נסע לאליפות פצוע. ואם הוא יהיה פצוע באולימפיאדה הוא לא ישתתף? הוא ישתתף. מי שיצאה לשם באמת פצועה היא לי קורזיץ, שממנה באמת לא ציפינו להישגים. פרידמן מתעסק ביותר דברים שלא קשורים בשייט בחודשיים האחרונים. הוא התחיל לצוף כבר באליפות העולם ואני מאד מקווה שהוא ישתפר. הכי קל להגיד שהמאמן אשם. גור בזמן שהוא נמצא, הביא הישגים עם קורזיץ ופרידמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully