וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד הייאוש נעשה יותר נוח

28.8.2004 / 22:32

מכבי חיפה הצליחה להשיג את ה-0:1 הקטן שכולם דיברו עליו, רק באיחור של כמה ימים. דגו סידר לקלינגר נצחון ראשון בתוצאה זהה מול בני יהודה. 3:3 בין נצרת עילית ובאר שבע

לאחר שבוע בסימן אירופה (לחלק הקלאסית, לשאר הנאחסית), חזרנו השבת אל הזירה המקומית, כשבמוקד המשחקים עמדה השאלה: כיצד יצליחו חיפה ומכבי ת"א לשכוח ממעללי השבוע החולף, ולהתרכז בליגה?

עבור מכבי, העניינים נראו בסדר גמור, למרות שהקבוצה של קלינגר לא הבריקה מול השכנים מהשכונה. רוני לוי, עשה צעד קטן וראשון בדרך לאיחוי השברים בחיפה, עם נצחון חוץ קטן באשדוד. וגוטמן? הוא דווקא מתגעגע לימי ה-0:1.

במשחקים שינעלו את המחזור השני:
יום ראשון: בית"ר ירושלים – הפועל ת"א (ערוץ 10)
יום שני: הפועל פ"ת – מכבי פ"ת (שבת של כדורגל בתשלום)
יום שני: הפועל חיפה – בני סכנין (שבת של כדורגל בתשלום)

בסוף השבוע הבא, למי ששכח - פגרת נבחרת, כאשר במוצ"ש תעלה הנבחרת למשחק הבכורה שלה במוקדמות מונדיאל 2006- בסטאד דה פראנס בפריז.

נצרת עילית - באר שבע 3:3

משהו קורה לקבוצה של אלי גוטמן. שבוע שני ברציפות שבאר שבע כובשת שלושה שערים, אבל סופגת הרבה יותר ממה שקבוצות של גוטמן רגילות לספוג, ולא מצליחה לנצח.

כבר בדקה השניה העלה אלון מזרחי את ב"ש ליתרון כשכבש מקרוב את שערו השלישי העונה (וה-201 בקריירה). ב"ש לא הרפתה ועלתה ל-0:2
בדקה ה-17, כשהקשר הרומני מינטואן אלין כבש את שער הבכורה שלו בליגת העל, מאז עזב את הפועל חיפה לפני שלוש שנים. 0:2 לב"ש.

בדקה ה-23 הצליחה נצרת עילית לצמצם. ג'וזה דווארטה קיבל כדור עומק מצוין מיואב זיו, ובלי שום קושי כבש מול קבוצתו לשעבר, 1:2. שתי דקות לסיום המחצית, הצליחה נצרת לחזור למשחק עם שער שוויון של יואב זיו.

המחצית השנייה נפתחה באותו קצב מצוין עם הזדמנויות לשתי הקבוצות, עד שהגיע דוארטה וכבש את השער היפה ביותר עד כה בליגת העל, ששלח מספרת לקורה ונימה. דקה 78, 2:3 נצרת. בנצרת חלמו כבר על נצחון בכורה בלאומית, עד שבה אלין מינטואן בדקה ה-87 והשווה, השלים צמד, וחתם את תוצאת המשחק.

מכבי ת"א - בני יהודה 0:1

כשהראש של השחקנים שלו מלא בשמות כמו נדבד, איברהימוביץ, ומקאיי עלה קלינגר למשחק בבלומפילד בנסיון להוריד את החברה שלו לקרקע, להפשיל שרוולים, ולהילחם על נצחון ליגה ראשון.

בני יהודה פתחה דווקא טוב את המשחק למרות שנעלמה בהמשך, וכבר לאחר 4 דקות של משחק, שסיכנה ראשונה את השער, כשבעיטה של לימה מ-16 מטר לפינה הימנית של שטראובר, כמעט והפתיעה את הקפטן של הצהובים.

למרות שליטה של האורחים בראשם לימה, מכבי היא זו שעלתה ליתרון בדקה ה-20. כדור עומק מצא את דגו 18 מטר מהשער. למרות מגן שהיה צמוד עליו, הצליח דגו לשחרר כדור בנגיעה לפינה הרחוקה, 0:1.

הקהל הצהוב, שנמצא בימים האחרונים באופוריה אותה לא חווה הרבה זמן, אהב את מה שראה ודחף את הקבוצה שלו קדימה. בעיטה חופשית של מסיקה בדרה ה-55, מצאה את פיינסטיל חופשי מקרוב, אבל הגנאי לא היה מרוכז. בני יהודה, שמתגאה השנה בחלק קדמי קטלני עם בטורינה ולימה, נראצה לא מסוכנת מספיק, ולא הצליחה להגיע למצבים ממשיים עד לסיום המשחק.

מ.ס אשדוד - מכבי חיפה 1:0

החידה הגדולה של המחזור. איך תשפיע ההדחה של מכבי חיפה על הליגה. שלא יספרו לכם סיפורים שהם שמים הכל בצד כי אין ספק שהבעיטה החופשית בדקה ה-90 עוברת להם בראש שוב ושוב. ושוב.

מכבי חיפה פתחה טוב את המשחק, ןשלטה במרכז המגרש, כשאשדוד מנסה לתקוף, אבל לא ממש מסכנת את השער. עידן טל, שהיה בספק למשחק בגלל פציעה באימון השבוע, פתח בהרכב והעלה את הירוקים ליתרון בדקה ה-26 מבעיטה מ-20 מטר.

אשדוד נראתה די אנמית, ועם פתיחת המחצית השניה, נסוגו השחקנים של יוסי מזרחי לאחור והזמינו התקפות חיפניות. המצב הטוב ביותר בתחילת המחצית, היה דווקא של אשדוד כששי הולצמן קיבל כדור במרכז הרחבה והצליח לשחרר כדור חזק ושטוח שנעצר אצל דוידוביץ' (דקה 53).

אוהדי חיפה שעדיין לא נרגעו מההדחה האכזרית של הקבוצה מליגת האלופות, שרקו בוז למאמן רוני לוי לאורך המשחק, והניפו שלטים הקוראים לו להתפטר. הוא, כהרגלו, ניסה לשמור על הפאסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully