וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי ילין סיים תשיעי בגמר

27.8.2004 / 8:35

החותר הישראלי הגיע אחרון בגמר ה-1,000 מטר עם 3:43.48 דק', אבל עצם הגעתו לגמר הוא הישג גדול בפני עצמו. "היה לי קקה של מקצה", סיכם ילין

מראש לא ממש בנינו על מדליה נוספת שיביא רועי ילין, ועצם העפלה לגמר אמש היתה הישג גדול, אבל הקייאקיסט הישראלי בהחלט יכול להרגיש היום מאוכזב לאחר שסיים את גמר ה-1,000 מ' בתוצאה חלשה מאוד של 3:43.48 דק', שהספיק לו רק למקום האחרון.

ילין היה רחוק 13 שניות מההישג שלו בחצי הגמר שעמד על 3:30.05 דק'. אילו היה משחזר את התוצאה, היה מסיים במקום הרביעי, מרחק של שניה אחת ממדליה אבל כל זה היסטוריה.

רועי ילין, מיד עם צאתו מהמים אמר רק רק 5 מילים שממצאות את הכל: "היה לי קקה של מקצה". מאוחר יותר, כשקצת נרגע ולקח אויר הוסיף ילין: "ראו שאני חותר לא טוב. עברה עלי שנה לא קלה, שכללה פציעה, ואני אסיק ממנה את המסקנות שלי ובכלל מההופעה שלי באולימפיאדה. אין ספק שהקרב האמיתי שלי היה בחצי הגמר וכשהגעתי לגמר יחסי הכוחות היו ברורים. הגדירו את זה כאן כמקצה של האריות וכנראה שאני עדיין לא ברמה הזו".

לגבי המשך הדרך אמר רועי: "יש לי עוד 2-3 אולימפיאדות וזו הנחמה הגדולה שלי. תסתכלו על ההופעה שלי בסידני, תסתכלו על ההופעה שלי עכשיו, ותבינו שיש למה לצפות". מה שנכון, נכון, ילין רק בן 22 וכבר נמנה על צמרת החותרים העולמית שכוללת כמה ותיקים שיפרשו בעוד כמה שנים.

אחד מהם הוא איריק לארסן הנורבגי, 3 שנים ברציפות אלוף עולם בקייאק יחיד ל-1,000 מ' ופעמיים אלוף עולם בקייאק זוגי לאותו מרחק, שניצח גם הפעם בזמן מצויין של 3:25.897, יותר משניה וחצי מבן פוי הניו-זילנדי שסיים במקום השני. אדם ואן קוברדן מקנדה סיים שלישי וזכה במדליית הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully