וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הקלאסה

22.8.2004 / 19:56

התותחנים חזרו מ-3:1 בבית לניצחון 3:5 על מידלסבורו, שהישווה את שיא 42 המשחקים ללא הפסד של נוטינגהאם פורסט מ-1978

בעונת 77/8 הפסידה נוטינגהאם פורסט לראשונה אחרי 42 משחקי ליגה. המנג'ר האגדי בראיין קלאף, לא חשב בוודאי שמישהו אי פעם יצליח לשבור את השיא של הקבוצה האדירה שלו, שגם זכתה באותן שנים באליפויות ובגביעי אירופה. 26 שנים עברו מאז, עד שהגיעה הלהקה של ארסן ונגר שלא הפסידה מאז מרץ 2003, למרחק 90 דקות בלבד מהשוואת השיא הבלתי שביר הזה של הפורסט. האמת, שלמשך 20 שניות, האוהדים בהייבורי כבר האמינו שהשיא הזה הולך לברוח להם מהידיים. אבל אז, מפיגור 3:1 בדקה ה-53, כבשה ארסנל רביעייה ועשתה את הבלתי ייאמן.

ארסנל, שהפכה בשנה שעברה לקבוצה הראשונה שמסיימת עונה ללא הפסד, היתה צריכה בסה"כ להחזיק מעמד מול מידלסבורו החזקה, אחת משתי הקבוצות היחידות שבכל זאת הצליחו לנצח אותה בעונה שעברה (בורו עשתה זאת בגביע הליגה, הקבוצה השניה היתה כמובן מנצ'סטר יונייטד, שעשתה זאת בגביע האנגלי). הכל הלך לפי התכניות, כשתיירי הנרי מצא את הרשת בשער גאוני, אחרי שהקפיץ באמנות מעל השוער את ה-0:1 של האלופה האנגלית. את המחצית סיימה ארסנל עם 9 בעיטות למסגרת, לעומת בעיטה אחת בלבד של בורו, בעיטה שגם נכנסה אחרי מהלך יפהפה של המגן קודרו והחלוץ ג'וב שכבש את השיוויון בדקה ה-43.

הקבוצה של ונגר כנראה נכנסה להלם בעקבות השער הלא מוצדק הזה של בורו, אחרת אי אפשר להסביר איך ההגנה שלה איבדה את הראש בפתיחת המחצית השניה. טעות גדולה של סיגאן, שפיספס מסירה ארוכה של קודרו, איפשרה לג'ימי פלויד האסלבנק להפוך את הקערה על פיה. אחרי שני בישולים, התכבד קודרו בשער משלו, כשהפתיע את להמן בבעיטה מסובבת, חזקה ומדוייקת מרחוק. 3:1 והקהל ההמום בהייבורי בלע את הרוק.

אבל לארסנל יש כל כך הרבה כלים העונה, כך שהרוק בוודאי עוד לא הספיק להתחלק במורד הגרון. לאחד מהכלים קוראים דניס ברגקאמפ, שבגיל 35 עושה סימנים כאילו הוא הולך לתת את העונה הטובה בקריירה שלו. 20 שניות אחרי השער השלישי של בורו, החליט ההולנדי לרוץ מקו מחצית המגרש לעבר מפתן הרחבה ולהוציא כדור שטוח שצימק את התוצאה והחזיר את התותחנים למשחק. המשחק נרגע קצת עד שונגר החליט להכניס את רוברט פירס במקום ליונגברג העייף. הצרפתי גמל לו כמעט מיד בשער שיוויון לאחר מסירה גדולה של תיירי הנרי בדקה ה-63.

עוד 20 שניות עברו, בורו התחילה מהחצי, איבדה מהר מדי את הכדור ורייס הפך את הקערה על פיה בבעיטה יפהפיה שעשתה 3:4 לארסנל. מקלארן ניסה להגיב והוסיף לחוליה ההתקפית את נמת הסלובקי במקום זנדן, שלא תרם יותר מדי היום. מנדייטה, האסלבנק ופארלור עוד ניסו לעשות משהו, אבל המילה האחרונה היתה שוב של תיירי הנרי, שבתוספת הזמן החליף מסירות עם פירס וכבש מקרוב את החמישי. אפילו אוהדי הפורסט הותיקים יסכימו שאם כבר להשוות את השיא שלהם, אז לפחות שזה יהיה במשחק ששווה את זה. והיום בהייבורי היה בהחלט משחק כזה.

ביום רביעי ארסנל תארח את בלקבורן, כשפטריק ויירה צפוי לחזור סופסוף להרכב אחרי הפציעה שעברה עליו בקיץ. אם לא יהיו יותר מדי הפתעות, תקבע הלהקה של ונגר שיא חדש של משחקים ללא הפסד.

בדרבי של בירמינגהאם שנערך מוקדם יותר אחה"צ, נפרדו ווסט ברומיץ' ואסטון וילה בתיקו 1:1. אולף מלברג השבדי, כבש ראשון עבור הוילה. קלמנט הישווה בדקה ה-38.

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully