וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילין מצא 3,000 יורו, והחזיר אותם

22.8.2004 / 15:38

הקייאקיסט הישראלי נדהם לגלות סטיפה ענקית במסעדה בה אכל ונהג לפי היושר. סיכוי שהמוקדמות שלו ב-1,000 מטר ידחו

הקייאקיסט רועי ילין סיים אתמול את אימון הערב שלו, רגע לפני שיתחיל את ההשתתפות שלו באולימפיאדת אתונה במקצה ה-1,000 מטר, והלך לסעוד את ליבו במסעדה מקומית. כשקם ללכת, מצא על ריצפת המסעדה סטיפת כסף, שהסתכמה לכדי 3,000 יורו.

ילין ניגש לבעל המסעדה ונתן לו את הכסף. בעל המסעדה הבטיח לילין שאם תוך 24 שעות לא יבוא איש לדרוש את הכסף, הרי שהישראלי יוכל לבוא לקחת אותם. ילין אמר לנו שהוא מאמין שעם ישראל מחזיק לו אצבעות שאף אחד לא יבוא לקחת את הכסף, יותר ממה ששמחזיקים לו אצבעות לזכות במדליה.

ואם חשבתם לרגע שלעיתונאים אין רגעים משעממים באולימפיאדה, הרי שכמו שאתם רואים טעיתם ובענק.

חשש שמוקדמות הקייאקים ידחו

ובינתיים, בשורות קצת פחות טובות שקשורות לרועי ילין והקיאקיסטים הישראלים. מסתבר שהרוחות הסוערות במרכז הקייאקים הסמוך לאתונה לא משתפרות. אותן רוחות, שבמהלך האולימפיאדה כבר הביאו כמה פעמים לדחייתן של תחרויות החתירה, מסכנות את מועד מוקדמות תחרויות הקיאקים, שאמורות להתחיל ביום שני בבוקר.

רועי ילין הוא הראשון מבין החותרים הישראלים שאמור להיכנס למעגל התחרויות מחר ב-8:30 בבוקר במקצה המוקדמות ל-1,000 מטר. נכון לעכשיו, נראה שהמארגנים יעבירו את המקצים האלה לשעות הצהריים, שאמורות להיות רגועות יותר מבחינת מזג האוויר. ההחלטה הסופית תיקבע מאוחר יותר היום או מחר בבוקר.

שני הקייאקיסטים הנוספים, מיכאל קלגנוב ולריסה פסחוביץ', יכנסו למעגל התחרויות ביום שלישי במוקדמות ה-500 מטר. אפרופו קלגנוב, אי אפשר שלא להזכיר במקרה הזה כי המדליסט האולימפי הישראלי מלפני 4 שנים זכה לתנאי מזג אוויר דומים בגמר הגדול שלו בסידני, כשאותו מקצה גמר היה ממש בסכנת ביטול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully