וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד ניצחה את נצרת עילית 1:3

21.8.2004 / 20:47

העולה החדשה עדיין לא התרגלה לחיים בליגת העל ובמשחק הראשון שלה, לא יכלה להולצמן, תורג'מן ודוד רביבו

מלכתחילה היה מדובר במשחק בין שתי קבוצות שלא רוצות לבלות את העונה במאבקי התחתית. בכל הנוגע לנצרת עילית, יהיה קשה להאמין כי היא תצליח למצוא מקום של קבע במרכז הטבלה, אך אם זו תצליח לשרוד את העונה בליגה הבכירה, זו ללא ספק תהיה הצלחה. אשדוד לעומת זאת מקווה להתברג במרכז הטבלה ומעלה, עם צוות חלוצים שעבד היום מצויין (הולצמן ותורג'מן).

כבר מפתיחת המשחק רצתה אשדוד לשלוח מסר שהיא לא פראיירית. אחרי שתי דקות בלבד בליגת העל הוציאה נצרת עלית את הכדור הראשון מהרשת, כששי הולצמן העלה את המאחרים ליתרון 0:1.

הגנת האורחים נכנעה בשנית בדקה ה- 33 כשדוד רביבו כבש את השער השני לזכות אשדוד והעלה את קבוצתו ליתרון 0:2.

בדקה ה- 44 היה זה משה אוחיון שלמעשה הכריע את המשחק כשהעלה את המארחים ליתרון 0:3.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה קיבלה נצרת עילית הזדמנות לחזור למשחק. שוערה החדש של מ.ס. אשדוד, אסי רחמים, הורחק ודקה אחר כך, ז'וזה דוארטה חלוץ העולה החדשה, כבש, והוריד את האורחים להפסקה בפיגור 1:3 בלבד.

במחצית השנייה לא הצליחה נצרת עילית לחזור למשחק וקבוצתו של מוטי איווניר תצטרך לחפש את הנקודות במקום אחר. אשדוד לעומת זאת יכולה להיות מרוצה מכך שצלחה את המשחק הראשון והשיגה שלוש נקודות ראשונות.

הרכב מ.ס. אשדוד: אסי רחמים, עמר סלמן, אריק אג'יפור, עמנואל פאפו, אדיר טובול, ז'אן טלסניקוב, יוסי אופיר, דוד רביבו, משה אוחיון, עידן שריקי, שי הולצמן.

הרכב נצרת עילית: אושרי לוי; אבישי ז'אנו, גבריאל וואחין, עמי אזולאי, דודי פדלון, יואב זיו, יאלן פוקורן, רונן פייגנבוים, חיים בנון, גיז'רמו ישראלביץ', ז'וזה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully