וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצפי מגיא סטריק הוא אחד עד שלוש"

19.8.2004 / 19:30

הקלע הישראלי (רובה, 50 שכיבה), שמדורג בצמרת העולמית, יעמוד היום במוקד התחרויות מהזווית הישראלית. המאמן שלו מחכה למדליה. נאחל לו יד קלה על ההדק

גיא סטריק יתחיל מחר (12:00) את הופעותיו באולימפיאדה השלישית שלו. הקלע הישראלי יתחרה באתונה בתחרות הקליעה ברובה אוויר מ-50 מטר, תחום בו לא הצליח להרשים בשתי האולימפיאדות הקודמות שלו (סיים במקום ה-26 באטלנטה וה-25 בסידני). אבל מאז החליט סטריק, שהתחרה גם ברובה אוויר בעמידה, להתמקד בשכיבה והפך לאחד הטובים בעולם בתחום.

למעשה, את מרבית השנה הנוכחית, בילה הקלע בן ה-39 במקום הראשון בעולם, כך שניתן להבין מדוע מאמנו, יאיר דוידוביץ', החליט לצאת בהצהרה קצת בומבסטית (אולי בהשראת הצלחתו של אריק זאבי) לקראת תחילת התחרויות של סטריק: "הצפי מגיא הוא מקומות אחד עד שלוש, משמע מדליה". המוקדמות ברובה אוויר שכיבה - 50 מטר, יתחילו בשעה 12:00. הגמר ייצא לדרך כבר בשעה 14:30, כך שבכל מקרה יסיים הקלע הישראלי את הופעותיו כבר היום.

גל פרידמן ולי קורזיץ' היו אמורים לקבל יום חופש אולם הם צריכים להשלים שיוטים שנדחו בימים קודמים בגלל הרוח. פרידמן, שמדורג שני ומריח את המדליה, ייצא לשני שיוטים, קורזיץ', ללא סיכוי למדליה, תצא לשיוט אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully