וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 מיליון מהכנסות ליגת האלופות יועברו אישית ללוני

אשר גולדברג

15.8.2004 / 8:02

יו"ר מכבי ת"א, שהוציא עד היום על הקבוצה 80 מיליון ש', מתכוון להתחיל להנות מההשקעה. הולצמן ואפק עדיין תקועים

בעקבות ההחלטה על הנצחון הטכני שהעניקה אופ"א למכבי ת"א 0:3 על פאוק סלוניקי, גם במכבי ת"א מודים שהם עם רגל וחצי בליגת האלופות ובונים על הכנסת שיא למועדון, שאמורה להגיע ל-35 מיליון שקל. הסכום כולל מענקי אופ"א, מכירת כרטיסים וחסויות.

במכבי ת"א לא מתכוונים לבזבז את הכסף. השנה נעשתה הפרדה בין החברות הפרטיות של הבעלים, לוני הרציקוביץ', שהחליט לא להביא כסף מהבית לטובת הקבוצה. המשמעות היא שמכבי ת"א מתקיימת רק מהכנסות מכרטיסים, שידורי טלוויזיה וספונסרים. ההוצאות של לוני הרציקוביץ' על מכבי ת"א בשנים האחרונות עומדות על 80 מיליון שקל. כל הסכום הזה יצא מהכיס של הרציקוביץ', שעכשיו מתכוון להחזיר לעצמו חלק מהסכום הזה. לפיכך, לפחות 20 מיליון שקל מההכנסות מליגת האלופות יעברו להרציקוביץ' ולא ישמשו את הקבוצה. הרציקוביץ' משלם, בנוסף לכך, באופן אישי גם חוב נגרר לוועד אגודת מכבי ת"א, שעומד היום על 25 מיליון שקל.

גורמים בקבוצה סיפרו שפיני בלילי, המשחק בקבוצה הטורקית קיסריספור, שולח רמזים עבים למועדון, לפיהם הוא מעוניין לחזור לישראל ולשחק בשורותיה. בשלב זה, שכרו של בלילי, הנאמד ב-400 אלף דולר לעונה, מקשה, אבל בכל מקרה תעשה פנייה לקבוצה הטורקית

עמרי אפק, שחקן נוסף בו מתעניינת מכבי ת"א, אמר שכל עוד הוא לא קיבל הודעה רשמית מקבוצתו סנטאנדר הספרדית על שחרורו, הוא לא ינהל משא ומתן עם מכבי ת"א.

אתמול נפגשו נציגי מכבי ת"א ונציגי מ.ס. אשדוד, אך ג'קי בן זקן דחה הצעה לשחרר את שי הולצמן תמורת 100 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully