וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנילוב איכזב

14.8.2004 / 15:39

הקלע אלכס דנילוב סיים 20 בתחרות באקדח אוויר מ-10 מטר

אנשי המשלחת הישראלית הגיעו בסיום תחרויות השחייה למטווח כדי לנסות ולהתנחם באיזשהו הישג של הקלע אלכס דנילוב, שהתחרה היום באקדח אוויר מ-10 מטר.

בתחרות הקליעה יש לכל מתחרה 60 נסיונות, שמחולקים ל-6 סטים. כל מתחרה צריך לצבור את הניקוד הגבוה ביותר, כאשר הנקודה הגבוהה ביותר במטרה היא 10 והנמוכה ביותר היא 1. דנילוב פתח את המטווח שלו טוב ובין הסט השני לשלישי השיג 14 פעמים רצוף ניקוד של 10 נקודות. בהמשך ירד לו הביטחון, והתוצאה שלו רק הלכה וירדה. דנילוב סיים בסופו של דבר עם תוצאה של 577 נקודות וסיים במקום ה-20 מתוך 47. 8 הראשונים מבין 47 הקלעים עולים לגמר ודנילוב כמובן לא היה בינהם.

דנילוב המאוכזב אמר בסיום: "אני לוקח אחריות על התוצאה שלי. אחרי הסט השלישי לא היו לי ביצים והתחלתי לרעוד. הטקטיקה שלי לא הייתה נכונה ולא סידרתי את הזמן כמו שצריך. אני אעשה סיכומים רק אחרי המקצה הבא שלי, אני יודע ששם היכולת שלי תספיק כדי לעלות לגמר. גם פה הייתי קרוב ב-5 נקודות אבל התחלתי לאט מדי וסיימתי מהר"

מאמנו של דנילוב מרסל כהן אמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד. עוד 5 נקודות והוא היה יכול לעלות לגמר. הוא נכנס ללחץ בסט הרביעי ולקח לו יותר מדי זמן לבצע את הפעולות. לא ציפיתי לכזו תוצאה נמוכה. אני מקווה שהוא יוכל להרים את הראש לקראת ההמשך".

דנילוב יתחרה ביום שלישי הקרוב במקצוע היותר חזק שלו, אקדח חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully