וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן הולכים פתאום כולם?

14.8.2004 / 1:16

איפה היוונים? איפה האתונים? איפה התיירים? משהו חשוד מאד קורה באתונה. בשיא הרצינות. אין פה אנשים חוץ מעיתונאים ומתנדבים ברחובות. אין, פשוט אין. אוטובוס לא נכון שעליתי עליו הוביל אותי למחנה פליטים עם כלבים ונ"ט ברקע. עובדים זרים אלבנים ושחורים בנו שם וניקו שם. יכול להיות שלשם כולם הולכים.

אין פה כלב ברחוב. ברצינות. רק תושבים זרים ונהגי מוניות. לפעמים אני מוצא עצמי בודד במרחבים שלמים. האם ממשלת יוון מעלימה אנשים? מה אנחנו בארגטינה של החונטות?

אני מנסה להתמודד עם הדברים ברצינות אך אין כל דרך. בסוף השבוע מתחילים המשחקים בפועל אבל עכשיו שטקס הפתיחה משודר לו ברקע ואני בחדר העיתונאים, אני מבין שאולי העניין הזה שמרגש רבים, לא מעניין את כולם. כולל עיתונאים. חלק עובדים, חלק מדברים וחלק שותים בירה. אני היחיד שמביט בחצי עין.

אדישות? אני לא בטוח שזאת המילה. אחרי הכל היום החלו פה הקרייססים. נהגי האוטובוס עצבניים והמתנדבים קצת פחות נחמדים. אולי בשל העובדה שהיום נפלו עליהם כל כך נרבה אנשים בבת אחת. עד עכשיו רק זרמו להם עשרות אנשים ביום, היום הגיעו מאות והעסק קרס לכמה שעות.

אם זה מה שבאמת צפוי לנו בזמן הקרוב אז יכול להיות שמיהרנו להחמיא ליוונים. יכול להיות שהתלהבנו מוקדם מדי. ייאמר לזכותינו שסייגנו את הדברים ולא ישר השתוללנו. אבל לפי יום שישי ה-13 לאוגוסט, אתונה פתאום איבדה את העישתונות.

לא רוצה לפתוח פה לשטן, אבל משהו מוזר קורה כאן. האמריקאים האלה עם הפיגוע פיגוע שלהם, הכניסו אותי לפראנויות. בינתיים אני הולך לחפש יוונים. אתמול מצאתי כמה כאלה בגליפאדה, אבל הם אמרו בעצמם שהם מתכוננים לברוח מהעיר. לאן הולכים פתאום כולם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully