וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטסיל ופאפו הפתיעו את איטליה

12.8.2004 / 21:55

מגן אשדוד כבש ומגן מכבי הצטיין ב-2:2 מול אלופת אירופה. עירק הדהימה את פורטוגל של כריסטיאנו רונאלדו

הטורניר האולימפי ממשיך לתת לנו כדורגל מצויין. אחרי יום הפתיחה שעמד בסימן ארגנטינה, קיבלנו היום שלוש נבחרות שרואות עצמן מועמדות לגיטימיות לזהב. פורטוגל איכזבה בהפסד 4:2 לעירק, האנדרדוגית הגדולה של הטורניר. גאנה ואיטליה נפרדו בתיקו 2:2 מלהיב.

ונתחיל בקשר הישראלי. יומיים אחרי ששיחק בהרכב מכבי תל אביב במשחק מוקדמות ליגת האלופות מול פאוק סלוניקי, לבש הערב ג'ון פנטסיל את המדים הצהובים של נבחרת גאנה. פנטסיל היה טוב, אבל מי שגנב לו את ההצגה, היה דווקא עימנואל פאפו, מגן מ.ס. אשדוד, שכבש שער יתרון מפתיע מתוך הרחבה לגנאים בדקה ה-36. פנטסיל ספג כרטיס צהוב בדקה ה-44, שתי דקות לפני שסטפן אפיה מיובנטוס, הכפיל את היתרון עם שער יפהפה מרחוק. במחצית השניה איטליה, אלופת אירופה לנבחרות עד גיל 23, העבירה הילו. אנדראה פירלו הזין את החלוצים סקולי וג'ילארדינו והכחולים חזרו למשחק. פינצי צימק בדקה ה-49 וג'ילארדינו הישווה רק בדקה ה-86, בכדי להציל את המולדת.

פראגוואי גברה 3:4 על יפן במשחק מרתק והפכפך. חוזה קרדוסו כבש צמד לפרגוואי, שינג'י אונו מפיינורד, כבש צמד משלו ליפנים. פרגוואי מוליכה את הבית עם 3 נקודות, כשלגאנה ואיטליה נקודה אחת.

אבל אם כל הכבוד להפתעה הגנאית, שבכל זאת הגיעה כנבחרת האפריקנית הבכירה (אחרי שניגריה וקמרון זכו בשתי האולימפיאדות האחרות), השוס של היום שייך לנבחרת עירק. היום פגשה נבחרת עירק את אחת הנבחרות החזקות בטורניר, עם אחד השחקנים הטובים שנחתו באתונה, פורטוגל של כריסטיאנו רונאדלו. העירקים, שעלו לאולימפיאדה מבלי לארח משחק אחד בבית, כשהמאמן מתפטר חודש לפני אתונה וכשאפילו כסף לתלבושות אין, הגיעו דרוכים ומוכנים אחרי טורניר גביע אסיה לא רע.

עם נבחרת זהה לזו שהגיע לרבע הגמר באסיה, הצליחה עירק להילחם ובעזרת עידוד מהקהל המקומי, שאהב לראות את האנדרדוג מפתיע את הנבחרת הגדולה, יצאה מפיגור 1:0 ליתרון 1:2 משערים של אמאד ומולה. בוסינגווה הפורטוגלי הישווה ממש עם הירידה למחצית, אבל יוניס וסאליח הביאו 2:4 היסטורי לירוקים. עירק מוליכה את בית ד', לפני קוסטה ריקה ומרוקו, שסיימו את משחקן ב-0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully