וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי גל: לדבר על מדליה זה ריאלי

12.8.2004 / 22:27

תחרויות ה-470 מתחילות בשבת. גל וקליגר משדרים אופטימיות. בוסקילה וקורנצקי בקו השקט

השייטים הישראלים משלימים את ההכנות האחרונות שלהן לאולימפיאדה. היום עברו השייטים את האימון האחרון שלהם לפני הדבר האמיתי ומחר יזכו ביום חופש כדי לנקות את הראש לפני זינוק הפתיחה, שבת ב-13:00 בצהריים.

בעוד ורד בוסקילה וניקה קורנצקי שומרות על שתיקה ומסתגרות בחדרים, אודי גל וגידי קליגר לא מוותרים על לצאת למדרחוב בגליפאדה, להסתכל קצת על פצצות יווניות ("מטופחות אבל לא יפות", הם קובעים) ולשתות קפה קר בסטארבקס (4 יורו הכוס).

"יש הרגשה שלא סופרים אותנו וזה בסדר לגמרי. איפשהו זה יותר טוב לנו" אמר לנו גל. "אני יודע שאת אודי זה קצת מעצבן שלא מדברים או שמזכירים אותנו כמועמדים למדליה, אבל אני חי עם זה בשלום", הוסיף גידי קליגר.

המאמן אילן תשתש מחזיק אותם קצר ומרחיק עיתונאים מהמלון. אפשר להסתובב איתם קצת ולשמוע מה קורה - אבל לא במלון. המלון, המאובטח בידי בחורינו הטובים, משמש אווירה פסטורלית נפלאה לשייטים שמכירים את המרינה כאת כף ידם. "עבדנו ארבע שנים בשביל הדבר הזה. ואם אני לא אגיד לעצמי שאני מאמין שאני יכול להביא מדליה אני אשקר", המשיך גל. "זה ריאלי לדבר על מדליה. הלב רוצה זהב, אבל הכל מתחיל ונגמר בראש. אלו קלישאות ספורט נוראיות, אני יודע, אבל רק שאתה פה אתה מבין עד כמה זה נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully