וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לציצים של ונוס

12.8.2004 / 16:46

עדי רובינשטיין ליווה את הטניסאים האמריקאים במסיבת העיתונאים באתונה ויצא משם מאוהב. הגברים בעיקר הריצו צחוקים

מרטינה נברטילובה נכנסה למסיבת העיתונאים ונראתה כמו טוני שומאכר בימים הרעים שלו. היא חמודה להפליא, מריצה צחוקים, מתגעגעת לאהובה שלה וצוחקת על האנשים הקטנים בכפר האולימפי שמבקשים ממנה חתימה. "אני חושבת שהם עוסקים בג'ודו או הרמת משקולות או משהו כזה".

גם ליסה ריימונד וצ'אנדה רובין שם, אבל הן שותקות. את השתיקה היפה ביותר מספקת ונוס וויליאמס. היא ענקית. הייתי חייב לעמוד לידה כמו אידיוט מצוי, משל הייתי עיתונאי ספורט בשנות ה-80, ולנסות להשוות גבהים. אני מגיע לה לציצים ושם נעלם לנצח.

התקשורת האמריקאית עסוקה כל הזמן בעניין הביטחון. התיאוריה של החברים במסיבת העיתונאים היא שסרינה לא הגיעה כי היא פוחדת, לא כי היא פצועה. "תצטרכו לשאול אותה", אומרת אחותה בקול שקט. פאק, יכול להיות שאני מתאהב בונוס וויליאמס?

היא מקשיבה לנברטילובה ומחייכת לעצמה. משלבת ידיים עדינות (כן,כן עדינות). כשהיא נשאלת אם היא חושבת שהמפגש הכי קשה שלה יהיה מול ז'סטין הנין, היא אומרת בעדינות שממיסה לבבות: "כל יריבה היא יריבה קשה, אבל אני באה לנצח כל אחת". החברות שלה לנבחרת מבסוטיות. התשובה האמריקאית הטיפוסית.

ואז עלו הגברים. בעודי אפוף מחשבות על ונוס, הגיעו אנדי רודיק וחבורתו לעשות צחוקים. כמו הרולינג סטונס או כל כוכב רוקנרול אחר, לרודיק אין מושג איפה הוא. הוא יודע שהוא ביוון, אבל לא ממש יודע איזו שפה מדברים פה (ונוס סיפרה שהיא התרגשה להגיע ליוון כי היא לא הייתה כאן אף פעם. היא אמנם לא תצא לטייל בעיר אבל היא תספוג את האווירה. די, איזה כפרה, ג'חנון היא יודעת להכין?).

והוא בכלל לא מתרגש מהביטחון כי אין לו מושג בדברים האלה. הוא, פיש וספדה לא מפסיקים להיקרע מצחוק ברמות קשות. האחים בריאן נשאלים על ידי צוות ישראלי מה דעתם על אנדי ויוני. התשובה האמריקאית (כל יריב הוא יריב מכובד... תשלימו את החסר) מגיעה במהירות. פיש מסתכל על רודיק כמו שואל: "הו דה פאק איז אנדי רם ויוני ארליך?".

מחר מגיעים ה'דרים טים' למסיבת עיתונאים. אחרי פלפס ואהובתי החדשה, קטן עלינו אלן אייברסון. מי יודע, אולי אני אפילו אשאל אותו אם הוא חושב ששאראס יהיה אותו השאראס במכבי בשנה הבאה...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully