וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקריירה הבינלאומית שלי הסתיימה"

רויטרס

12.8.2004 / 10:00

זיזו אמור היה להודיע על פרישתו מהנבחרת רק בערב, אבל בעקבות פרסומים בצרפת הוא הזדרז להכריז על כך באתר שלו

זינדין זידאן הודיע היום כי הוא פורש מנבחרת צרפת לאחר 10 שנים במדי ה'לה בלוז'. "יש לי הודעה חשובה מאוד", אמר הקשר בן ה-32 באתר הרשמי שלו. "הקריירה הבינלאומית שלי הסתיימה. התקשרתי למאמן אתמול והודעתי לו כי הגעתי להחלטה סופית. אני חושב שזה הזמן הנכון להגיד לעצמי די".

מאמן צרפת ריימונד דומנש אישר את החדשות כשחשף את סגל הנבחרת לקראת משחק הידידות מול בוסניה בשבוע הבא. "זידאן לא ישחק יותר עבור צרפת. זה מאוד מצער אותי. רציתי מאוד שימשיך איתנו. הוא חשב שעליו לפנות מקום עבור הדור הצעיר", אמר דומנש.

"זידאן עצור", זו הייתה היום הכותרת במוסף מיוחד לכבוד פרישתו של כוכב נבחרת צרפת ממדי הטריקולור, שקוראת לשחקן לחזור בו מהחלטתו, עליה הוא היה אמור להודיע רק בערב. הכותרת המשנית של הידיעה הראשית הייתה: "הרעיון שלא נראה יותר את זיזו לובש את החולצה הכחולה הוא פשוט בלתי נתפס". אין ספק, הידיעה כי זידאן לא ישחק יותר בנבחרת גורמת לסוג של יום אבל בצרפת.

לפי התחזיות, זידאן אמור היה להודיע בערב באופן רשמי על פרישתו מהנבחרת בתכנית טלוויזיה שתשודר בערוץ הפיי הצרפתי 'קאנאל +'. התקשורת הצרפתית לעומת זאת, החליטה להקדים את המאוחר. הכותרת בעיתון ה'לה פריזיאן' הבוקר הייתה: "זינדין זידאן ונבחרת צרפת הם כבר היסטוריה".

לזידאן בן ה-32 יש חוזה בקבוצתו ריאל מדריד עד שנת 2007, אבל בעקבות ההדחה של נבחרת צרפת ברבע גמר יורו 2004 מול יוון הוא החליט לפרוש מפעילות בינלאומית כבר השנה. נראה שלצרפתים יקח עוד הרבה זמן כדי לעכל את הגזירה הקשה. באחת בתכניות הרדיו הפופולאריות בצרפת עלו מאזינים לשידור וקראו לזידאן להישאר בנבחרת. תוצאות סקר שהתפרסם לאחרונה בעיתון ה'לה פריזיאן' הראו כי יותר משני שליש מהצרפתים מעוניינים שזיזו ישאר בנבחרת לפחות עד המונדיאל ב-2006.

נקודות ציון בקריירה של זידאן בנבחרת צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully