וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר להמשיך לחלום

11.8.2004 / 23:35

מכבי חיפה מצאה את עצמה תוך 8 דקות כבר עם שני שערים על הפרצוף מול רוזנבורג אבל ג'ובאני רוסו, בתוספת ההצלות של דוידוביץ', החזירו את הירוקים למציאות עם הפסד מינימלי 2:1


מי שפינטז העונה על שתי קבוצות ישראליות בליגת האלופות יכול בהחלט להמתין הפנטזיות הללו בראש במשך שבועיים. זו ששיחקה אמש, מכבי ת"א, קרובה יותר מתמיד לליגת האלופות אחרי הנצחון הטכני שהיא עשויה לקבל (ראה ידיעה נפרדת) והערב, הנציגה השניה שלנו במפעל, והבכירה יותר, האלופה - מכבי חיפה, יכולה בהחלט למצוא את עצמה מרוצה, או לפחות לצאת בתחושה שהיה יכול להיות הרבה יותר גרוע.

מכבי חיפה אמנם הפסידה במפגש הראשון של מוקדמות ליגת האלופות מול רוזנבורג הנורווגית 2:1, אבל בהתחשב בעובדה ששוערה, ניר דוידוביץ', הציל אותה לפחות 3 פעמים משערים בטוחים, והעובדה ש-0:1 קטן יספק לעלות, משאירה תקווה וגם לא מעט אופטימיות לחזור לליגת האלופות לאחר היעדרות בת שנה.

המשחק נפתח בצורה קטסטרופלית עבור מכבי חיפה כשכבר תוך 30 שניות מצאה את עצמה בפיגור לאחר טעות איומה ואיבוד כדור של הגנת חיפה. חיפה עוד לא הספיקה לצאת מההלם וכבר רוזנבורג עלתה ליתרון 0:2 תוך 8 דק'. בהמשך חיפה נכנסה אט אט למשחק, החלה לתקוף, הגיעו למצבים ובתוך תוספת הזמן, בדקה ה-45, רוסו הצליח לצמק ל-1:2. במחצית השניה, במקביל להצלות של דוידוביץ', חיפה גם הגיעה למצבים מצויינים, בעיקר של רוסו, אבל לא ניצלה אותם.

תקציר המשחק

האוהדים עוד לא תפסו את מקומותים, השדרנים בקושי הספיקו לפתוח שידור והכי גרוע - שחקני מכבי חיפה עדיין לא חזרו מהפגרה. את כל אלו זה לא ממש עניין את שחקני רוזנבורג. 30 שניות בלבד מהפתיחה, איבוד כדור אומלל במרכז המגרש של מכבי חיפה מאפשר לברטבאק לפרוץ חופשי, לחלוף על פני דוידוביץ' ולגלגל פנימה. אורי אוזן עוד ניסה להרחיק מהקו אבל ללא הועיל. 0:1 לנורווגים. רק דקותיים חולפות ושוב שחקן נורווגי מצא את עצמו חופשי לחלוטין במרכז הרחבה אבל נגח מעל המשקוף. התקפה ראשונה של מכבי חיפה בדקה החמישית שהוביל רביד גזל, לא הגיעה לבוקולי שהיה חופשי.

בדקה השמינית זה כבר היה נראה מפחיד מאוד. עוד התקפה של רוזנבורג, הפעם מצד שמאל. הגנת מכבי חיפה לא ממש במשחק וכדור הרוחב מצא את סולי חופשי לחלוטין כדי לעלות את רוזנבורג ליתרון 0:2 שהיה נראה כאילו הירוקים יחזרו הביתה עם תבוסה כואבת וחסר סיכוי לגומלין.

חיפה התחילה לשחק למעשה רק מהדקה ה-23: וואליד באדיר קיבל כדור מצויין מרוסו, פרץ לרחבה אבל שלח כדור אלכסוני שהשוער קלט בקלות. בדקה ה-36: חיפה נכנסה לאט לאט למשחק. עידן טל עם הרמה מדוייקת מצד שמאל מצא את הראש של קולאטי אבל הנגיחה האחורנית שלו הלכה מעל השער. בדקה ה-40: ההזדמנות הטובה ביותר של חיפה. רוסו השאיר שני מגינים על הדשא ומצא את עצמו מול השוער אבל נסה להתחכם ובעט רק מעל המשקוף.

וכשלוחצים ולוחצים, בדרך כלל מצליחים לקטוף את הפירות. הדקה ה-45, בתוך זמן הפציעות, מכבי חיפה קיבלה את מה שהגיע לה. כדור רוחב של בוקולי מצא רוסו חופשי בחוך הרחבה והקשר הקרואטי בעט מצויין כדור שפגע במשקוף, נחת על הקרקע ומשם חדר פנימה. רק 1:2 לרוזנבורג.

עם פתיחת המחצית השניה רוזנבורג פתחה את המחצית השניה עם לחץ על שער מכבי חיפה והגיעה להזדמנות מצויינת אבל דוידוביץ' ירד מצויין לכדור. בדקה ה-52 דוידוביץ' בהצלת העונה. שחקן נורווגי הגיע לכדור נגיחה חופשי מחמישה מטר אבל שוער מכבי חיפה, בזינוק הירואי, משאיר את חיפה במשחק. רק 3 דקות חולפות ושוב דוידוביץ' מציל את מכבי חיפה כשכדור רוחב מגיע לשחקן בלבן שבועט פעם ראשונה, דוידוביץ' הודף, בועט פעם שניה ושוב השוער הישראלי מוכיח למה הוא השוער מספר אחד בארץ.

בדקה ה-74: מכבי חיפה, שחשבה יותר איך לא לספוג את השלישי מאשר להשוות, דווקא הגיעה להזדמנות טובה בבעיטה חופשית מ-19 מ' מכדור של עידן טל שחלף סנטימטרים מהעמוד. בדקה ה-87, ג'ובאני רוסו, עם קצת יותר ריכוז, יכל להשוות כשקיבל כדור על מגש של כסף מעידן טל אבל מ-16 מטר בעמדה מצויינת מצא רק את הרשת החיצונית.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', נג'ואן גרייב, אריק בנאדו, פינה, אורי אוזן, וואליד באדיר, עידן טל, ג'ובאני רוסו, גוסטבו בוקולי, רביד גזל, קולאוטי

הרכב רוזנבורג: אספן יונסן, באסמה, אופטון, ריסת, מייקל דורסין, סטראנד, ברג, פרדריק וינסנס, סולי, פרודה יונסן, ברטבאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully