וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה השבוע של נצרת עלית

יצחק סלומון

7.8.2004 / 10:40

אסולין היה בדרך וקיבל רגליים קרות. המחנה בפולין היה סימפטי חוץ מהכדורים של המעסה. הרב לא מבסוט והקהל לא מתעניין

בשעה שהחלוץ החם ביותר בעונת המלפפונים, ליאור אסולין, התנדנד בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים וסיפק אין ספור כותרות, כבר הייתה קבוצה אירופית שהייתה מוכנה להחתים אותו. העיסקה הסיבובית כבר הייתה סגורה, אבל ברגע האחרון התקפל יושב ראש מכבי הרצליה, אריאל שיימן, וסירב למהלך.

כזכור, בזמנו פורסם כי האיש החזק בנצרת עילית, אבשלום נוריאל, הציע 700 אלף דולר עבור כרטיס השחקן של אסולין. על פי התוכנית של נוריאל, אסולין היה אמור לשחק מספר שבועות בנצרת עילית ואז לעבור לספרטה פראג הצ'כית, שהייתה אמורה לשלם לנצרת עילית מיליון דולר. בתוך מספר שבועות היה אמור נוריאל לשלשל לכיסו 300 אלף דולר מהעיסקה הסיבובית. גם בספרטה פראג בנו על קבוצה בכירה יותר שתקלוט בעתיד את השחקן.

כאמור, שימן קיבל רגליים קרות וגם אסולין עצמו לא התלהב לשחק בנצרת עילית, אולי משום שחשש להיתקע בקבוצה.
אבשלום נוריאל מאשר את הפרטים ואומר: "דיברתי עם שיימן ונתתי לו אולטימטום שיחזיר תשובה עד 8:00 בערב. הכל היה מסוכם. אמרתי לו שמחכה לו צ'ק מזומן על סך 350 אלף דולר ואת השאר יקבל בצ'קים דחויים. ספרטה פראג הייתה צריכה לקלוט אותו. העיסקה הזו הייתה אמורה להביא את ליאור אסולין לאירופה, אבל ברגע האחרון הם חזרו בהם. חבל, כי ההפסד כולו שלהם. שיימן קיבל רגליים קרות".

במרכז הפועל כועסים

במרכז הפועל זועמים על הפועל נצרת עילית בעקבות תוכנית ההתנתקות של המועדון, שכללה הורדת סמל הפועל מהלוגו החדש שעוצב לאחרונה. הקבוצה אמורה להיקרא מ. כ. נצרת עילית, אבל בעקבות שיחה קשה בין רכז הכדורגל של מרכז הפועל, מיכאל (קיחלה) וייסמן לבעלים אבשלום נוריאל, עשוי הסמל לחזור, לאחר שבמרכז הפועל אמרו כי הם רואים את הדברים בחומרה וכי סייעו לא פעם לקבוצה ולכן מבחינתם מדובר בסטירת לחי. נוריאל ניסה לגלגל את האחריות על בעלי התפקידים בקבוצה, אמר כי לא ידע על המהלך והבטיח לבדוק את הנושא.

אגב, גם בעיריית נצרת עילית כועסים על כך שהמילה 'עירוני' לא הוכנסה ללוגו החדש ומזכירים את העובדה שהעירייה תעביר העונה סכום חסר תקדים של 3 מיליון שקל.

אגואיסט

אם החלוץ הליברי, פרינס דאייה, הפגין במחנה האימונים יכולות טכניות גבוהות, הוכיח שיש לו חוש ריח מפותח לכיבוש שערים והבהיר מדוע שיחק בליגה הראשונה בצרפת, הרי שבנצרת עילית מאוכזבים מהתנהגותו ומפקפקים ביכולתו להשתלב במרקם האנושי שבנה מוטי איווניר. זה לא שמדובר בכדורגלן בעייתי, אבל צירוף של דברים קטנים הבהירו שיש בעיתיות מסויימת בהתנהגותו. כך למשל, כשלא מוסרים לו באימון הוא נוהג לעשות תנעות ידיים מזלזלות שהעלו את חמתם של חבריו לקבוצה. לעיתים, כשהוא לא מקבל כדור הוא פותח בשביתה איטלקית ומפסיק לרוץ.
הדברים הגיעו לשיאם והפכו לשיחת היום כשבאחד האימונים התבקש לסייע בסחיבת הציוד אבל סירב. "לא באתי מצרפת כדי לסחוב ציוד", אמר. שחקנים בקבוצה זעמו: "אם אבישי ג'אנו, שלקח אליפויות וגביעים ושיחק בנבחרת לא מתבייש לסחוב ציוד אז מי זה בכלל הפרינס הזה" התבטא אחד השחקנים.

שחקנים סיפרו כי בג'אקוזי ובסאונה הוא לא הפסיק לספר על עצמו ולהתפאר ברקורד שלו. "הוא כל הזמן מדבר על עצמו. כאילו רק הוא מעניין וכל השאר כלום", התבטא שחקן. יצויין כי איווניר קלט את הדברים ואפילו התבטא בנושא בפני מקורביו.

אגב, דאייה עוכב במשך שעה ארוכה בנמל התעופה בלילה שבין יום שני לשלישי עם חזרת הקבוצה לארץ, בגלל בעיות ויזה. רק בהתערבות מנהלי הקבוצה התאפשרה כניסתו ארצה.

מנוי לרפואה

בנצרת עילית מחפשים ספונסר נוסף ששמו יפאר את מכנסי השחקנים. חברת ההלבשה וההנעלה 'כן ולא' תככב על החלק הקדמי של החולצה וכן על הגב העליון ותזרים לקופת הקבוצה מיליון שקל. איסוזו סומו תזרים עוד חצי מיליון שקל תמורת פרסום על הגב התחתון של החולצות ואילו חברת המשלוחים הבינלאומית ups תשלם 200 אלף שקל תמורת פרסום על השרוולים.

במשרד הכרטיסים 'גרבר' מודאגים מכך שעדיין לא מכרו אפילו מנוי אחד לעונה הקרובה בגלל חוסר הודאות סביב כשירות המגרש המקומי. אחרי שקיבלו את אישור ההתאחדות לכדורגל חוששים בקבוצה שהמשטרה לא תאשר את המגרש ואבשלום נוריאל אף איים לפנות לבג"צ בנושא. "זה הבית שלנו ואף אחד לא ימנע מאיתנו את הזכות לשחק בנצרת עילית", אמר נוריאל. לא מעט אוהדים הודיעו כי לא ירכשו מינויים ולא יגיעו למשחקים אם הקבוצה לא תשחק במגרש בנצרת עילית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

הרב נגד הקבוצה

הרב ישעיהו הרצל, רבה הראשי של נצרת עילית, יצא השבוע בהתקפה חריפה נגד הפועל נצרת עילית, על כך שקיימה את מחנה האימונים שלה בפולין במהלך שבוע ט' באב ואף התאמנה ביום הצום עצמו. הרב הרצל אמר כי הדבר יפגע בסיכויי הצלחתה של הקבוצה בעונתה הראשונה בליגת העל. "נעשה דבר חמור מאוד", חזר ושינן הרב.
הרב הרצל: "עם ישראל כיבד במשך דורות רבים את זכר חורבן בית ראשון ושני בתקופת ימי 'בין-המצרים' וביום ט' באב ונמנע בתקופה הרת אסון זו מלקיים אירועי שמחות, תיאטראות, תחרויות ובילויים למיניהם, ולכן אימוני הפועל נצרת עילית ביום תשעה באב בפולין הוא מעשה נורא וכואב מאוד. לא יעלה על הדעת שביום אבל לאומי כה כבד, שבו שרוי העם בתענית ובוכה על ירושלים יבחרו ילדינו לעסוק בתחרות ספורטיבית שהיא עינוג מהנה ומשמח".
כזכור, לפני מספר שנים ערכה בית"ר ירושלים טקס פתיחת עונה ראוותני בעונה בה נקנתה על ידי גד זאבי והודרכה על ידי אלי גוטמן, ולמרות תקציבי הענק נכשלה כישלון חרוץ. יש המייחסים זאת לעובדה שהטקס נערך בדיוק ביום בו חל ט' באב.
יצויין כי חלק נכבד משחקני נצרת עילית, ביניהם עמי אזולאי, אושרי לוי, שחר סימנטוב, ליאור בן חמו, עידן גורן ואחרים הקפידו לא לאכול בשר בשבוע זה.
הרב הרצל יוצא גם נגד העובדה שהקבוצה תאלץ לקיים העונה את משחקיה הביתיים בשבתות, לאחר שבשנה שעברה הקפידה לשחק ביום שישי. הרב הרצל אף הגיע לאחד המשחקים ונשא תפילה מיוחדת להצלחת הקבוצה. "זו החלטה אומללה ומצערת העשויה לגרום צער לתושבי העיר, שחלק לא קטן הם שומרי מצוות ומסורתיים", הוא אומר.
הרב הרצל: "התפללנו להצלחת הקבוצה ולשחקניה והודות לאל הם עלו לליגת העל והביאו כבוד לעיר ולתושביה. כמו שהם שמרו על קדושת השבת, שמרה השבת עליהם וזיכתה אותם בהישגים חשובים".

הויטמינים לפח

בסיום ארוחות הצהריים במחנה האימונים בפולין, נהג המעסה אולג רוזמן לעבור בין השחקנים ולחלק להם ויטמינים. לא ברור מה הרכב הכדורים שחילק ולא ברור אם לא נמצאים שם כדורים שהחומרים שהם מכילים נמצאים ברשימה השחורה של פיפ"א. חלק מהשחקנים לא רצו לקחת צ'אנס ובלי שהמעסה יראה פשוט זרקו את הכדורים לפח האשפה. "אנחנו לא מוכנים להסתכן בגלל שטויות", אמר אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully