וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארוש חולם על ברצלונה . פויול לא שולל מעבר לריאל

אתר ספורט 5 בשיתוף

7.8.2004 / 8:37

חלוץ ליברפול אמר למאמנו, רפא בניטז, כי לא יתנגד לעבור לקאמפ נואו אם יתבקש. פויול וגם לאפורטה, מדברים על השמועות

מלך השערים של יורו 2004, מילאן בארוש, אמר כי אחד החלומות שלו זה לשחק בקאמפ נואו במדי ברצלונה הספרדית. החלוץ הצ'כי של ליברפול הוסיף כי תחת המאמן החדש של האדומים, רפא בניטז, הוא מתכוון להתמודד על המקום בחוד הקבוצה עם החלוצים האחרים מייקל אואן, ג'יבריל סיסה ופלורן סינמה פונגול. יחד עם הרצון להישאר באנפילד החלוץ בן ה-23 אמר כי הוא יהיה מוכן לעזוב את הריברסייד במידה וסגנית אלופת ספרד תרצה אותו.

"תמיד רציתי לשחק בליגה האנגלית ותמיד חלמתי לשחק בקבוצה אחת, ברצלונה. החלום הראשון שלי הוגשם. אני שמח לשחק בליברפול, זה מועדון גדול עם אוהדים נהדרים. אני אוהב הכל כאן. אבל אי אפשר להיות עם ליברפול 10 או 12 שנה, זה לא קורה בכדורגל. משנים קבוצות ועוברים, כולם משנים קבוצה במהלך הקריירה".

בארוש, שבעונה שעברה בילה דקות ארוכות על הספסל של ג'רארד הוייה באנפילד, ביקש לעזוב את ליברפול במידה והמנג'ר הצרפתי ישאר בקבוצה. לאחר שרפא בניטז מונה לתפקיד המאמן הראשי, אמר החלוץ כי נוצר מצב חדש במועדון והוא מעוניין להישאר.

"רציתי לעזוב בקיץ אם המאמן לא היה משתנה. רציתי ללכת אבל כשחזרתי היה מאמן חדש ונוצר מצב חדש. המנג'ר רפא בניטז שאל אותי לגבי העתיד, לא לגבי העבר. הוא שאל אותי מה יקרה אם ברצלונה יכנסו לתמונה, על זה דיברנו. אני לא יודע מה יקרה עכשיו. אמרתי לו שאם קבוצה אחרת היתה רוצה אותי, הייתי מעדיף להישאר באנפילד, אבל אם זו תהיה ברצלונה, יהיה נחמד לעבור לשם. אמרתי לו שמאז שהייתי ילד חלמתי לשחק בברצלונה. לעבור לשם יהיה נחמד, אבל אם לא אשאר כאן. אני אלחם על המקום שלי ואעשה את הכי טוב שאני יכול עבור ליברפול".

למרות המלחמה הספורטיבית הצפוייה לבארוש על המקום בהרכב בליברפול, חושב החלוץ הצ'כי כי הקבוצה צריכה יותר משני חלוצים ברמה גבוהה. ליברפול תתמודד בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות ואם ברצונה רוצה להוות גורם מכריע גם בחזית האירופית וגם בליגה האנגלית, לדעת בארוש, היא צריכה לפחות ארבעה חלוצים.

"אני חושב שליברפול צריכה יותר משני חלוצים. אנחנו הולכים לשחק הרבה משחקים. אי אפשר לשחק עונה שלמה רק עם שני חלוצים, צריך לפחות ארבעה. נראה מי עומד להישאר ומה המנג'ר הולך לעשות עם החלוצים".

פויול לריאל? הכצעקתה?

בליברפול יכולים להיות רגועים נכון לעכשיו, משום שבארסה קרובה להשמת עיסקת הבאתו של החלוץ הקאמרוני של מאיורקה, סמואל אטו. זאת למרות שהמאמן פרנק רייקארד כבר אמר כי הוא אינו מעוניין בחלוץ: "הייתי מעדיף לבזבז את הכסף על חיזוק במקומות אחרים". הבעיה היא שמחצית מכרטיס השחקן של אטו, שייך לריאל מדריד והעניין מתעכב.

חלוץ אחר, חאבייר סביולה, הרגיז את קברניטי המועדון כשהחליט ליסוע עם נבחרת ארגנטינה לאולימפיאדה (אחרי שהשתתף גם בקופה אמריקה), למרות שנאמר לו לחזור לספרד. סביולה מועמד כמעט ודאי לעזוב את באסה, במיוחד אם אטו יוחתם: "שמעתי על ההצעה של מונאקו והיא מעניינת, אבל אני ממשיך בברצלונה ורוצה לתת עבורה 100 אחוז".

בינתיים צצות שמועות בספרד על כך שריאל מדריד מעוניינת בקרלס פויול, שהפך לסמל קטאלוני בשנים האחרונות ולאחד משחקני הבית היחידים במועדון. "שמעתי את השמועות. אם מועדון אחר ירצה אותי וברצלונה תסכים לשחרר אותי, לא תהיה לי בעיה לעבור. כמובן שסעיף השיחרור שלי עומד על 100 מיליון יורו, כך שזה לא נראה לי רלוונטי כרגע. אני מאוד אוהב את ברצלונה ואני רגוע כאן, למרות שיש לי חברים במדריד, כמו איקר (קסיאס) וראול". ז'ואן לאפורטה התייחס גם הוא לנושא: "אם ריאל תציע סכום הוגן, יהיה על קרלס להחליט אם הוא בכלל רוצה ללכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully