וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו מתחיל לחלום

5.8.2004 / 13:45

הפועל ת"א פתחה את העונה במסיבת עיתונאים שבה הציגו האדומים רק זר אחד חדש בסגל, אבל מאמן עם שאיפות גדולות

הפועל ת"א פתחה היום את העונה באופן רשמי כשהציגה במסיבת עיתונאים מיוחדת את מאמנה החדש גילי לנדאו, ואת הקשר הברזילאי הטרי שהגיע, אדוארדו מארק?ס (ולא מארקש - בדוק). לנדאו הבטיח כדורגל התקפי יותר מבשנים קודמות: "זה כבוד גדול עבורי לרשת את מקומו של דרור קשטן, קודמי בתפקיד. אבל כל מאמן והמשנה שלו, וזו שלי אומרת שמי שלא מגן מפסיד, ומי שלא מתקיף, מפסיד שוב".

לנדאו גם חזר כמה פעמים על המטרות שלו ושל הפועל ת"א העונה: "אני רוצה שבלומפילד יהיה מלא, שתהיה לנו קבוצה מנצחת ושנשחק כדורגל מהנה ואטרקטיבי". מוישיק תאומים, מבעלי הקבוצה, הסכים איתו: "אני קונה את מה שגילי אמר, אלו מטרות טובות. אנחנו צריכים לדאוג שהאוהד יהיה מרוצה מהמוצר שהוא קנה". אבל בנוסף לכך, הביע תאומים את אכזבתו מקצב מכירת המנויים: "המספרים מאכזבים. בינתיים מכרנו כ-2,000 מנויים שזה פחות מהתקופה המקבילה בעונות שעברו. רצוי לציין שבניגוד לקבוצות אחרות אנחנו לא העלנו את מחיר המנוי, אבל למיטב ידיעת המספרים ביתר הקבוצות לא יותר מעודדים".

לנדאו קיבל בחזרה את המיקרופון וסיפר על מחנה האימונים המוצלח של הקבוצה בהולנד: "למועדון יש מחוייבות לשחקני בית ולכן החובה הראשונית שלי היתה לראות איזה צעירים יש בקבוצה. למחנה לקחתי שבעה שחקנים מקבוצות הנוער ואני מוכרח לומר שלא התאכזבתי מאף אחד מהם ושאם חלק מהם יהיה ברוטציה השנה, אז עשיתי את שלי. רוב המטרות הושגו במחנה. יש לנו עשרה שחקנים חדשים, שבעה צעירים, גיא צרפתי, אדוארדו מארקס ואסי דומב, כך שזו קבוצה חדשה. אני מאחל שנגשים את הציפיות של אוהדי הקבוצה".

שלושה זרים יגיעו להיבחן בתחילת השבוע

בסגל הפועל ת"א יש כרגע רק שני זרים: אדוארדו מארקס ואיזביטו אוגבונה. לנדאו מקווה למלא את כל מיכסת הזרים בשבועות הקרובים: "לגבי הזרים עדיין לא החלטתי. בתחילת השבוע יגיעו להיבחן שלושה זרים חדשים בעמדות בהן אני צריך חיזוק: מגן ימני, קשר וחלוץ. יכול להיות שיקח זמן למצוא את הזרים שאני מחפש, אך ההולך לאיטו, מגיע בעיתו. יש לי זמן, אני רוצה שיגיעו רק זרים שישדרגו אותנו. כאלו שיגידו עליהם וואו". תאומים התייחס גם הוא לעניין: "בינתיים הצלחנו עם מארקס, שהיה מאוד בולט במחנה, וכך אנחנו רוצים להצליח עם כל הזרים. מלאכת הרכבת הסגל לא הושלמה, ביום א' בגביע הטוטו לא נראה את ההרכב הסופי של הקבוצה".

במהלך החודש הספיק לנדאו להחתים ולשחרר את אשרף סולימאן, שהגיע ממכבי אחי נצרת. תאומים התייחס לכך: "המאמן החליט את מה שהוא החליט ואנחנו הולכים אחרי דרכו. אני מקבל את מה שהוא אומר, בשביל ההחלטות המקצועיות שלנו המאמן הוא הסמכות העליונה. זו הייתה רק החלטה מקצועית לא היה משהו מעבר לזה". בינתיים שיחררה היום הקבוצה באופן סופי גם את קלמי סבן להפועל פ"ת.

תאומים התייחס גם הוא למחנה האימונים בהולנד וחילק שבחים למאמנו: "גילי מאוד עונה על הציפיות שלנו, אני חוזר ממחנה האימונים בהולנד, שם הייתי עם רפי עגיב ומוטי אורנשטיין. נהנינו הנאה מאוד גדולה, הייתה שימחה ואווירה טובה, עם משמעת מאוד קפדנית. היה הסבר לכל שחקן אישית, ונתנו לשחקנים הרצאות. הייתה עבודה מנטאלית ופסיכולוגית, דר' שרגא שדה יצא עם הקבוצה ועשה הכנה יסודית ומדוקדקת. בעבר זה לא היה כך, הסבר של מה היה באימון, וגם לפני האימון נאמר מה מטרתו. בערב הייתה הרצאה של המאמן וזה דבר חדש, שהיה מרשים".

"הפעם אנחנו לא מוסרים את התקציב"

לגבי ההנהלה החדשה והתקציב, לא היה מוכן תאומים להרחיב יותר מדי, מלבד להציג כראוי את הספונסר החדש, שלמה מלצר, בעליה של חברת השכרת הרכב 'שלמה סיקסט': "אנחנו שמחים שהוא איתנו וזה דבר חשוב מאוד לטווח הארוך. שלמה הוא אימפריה של משפחה אחת וזה מאוד חשוב מבחינתנו. אני מעדיף לקרוא לו פרטנר ולא ספונסר. שלמה סיפר לנו שכל מי שנצמד אליו במהלך הדרך, קיבל קצת מהמזל שלו ואנחנו מקווים להוסיף קורטוב של מזל למתכון המוצלח של הקבוצה".

"סמי סגול הוא השותף הבכיר והוא לא שינה את מעמדו כהוא זה. הוא פרש מהדירקטוריון ואני פורש יחד איתו. לא נהיה חברים בדירקטוריון. ממונה דירקטוריון ציבורי שהולך ומתגבש, בראשו יעמוד חיים רמון, יהיו חברים בו גם משה קרת, המשנה למנכ"ל אוסם גזי קפלן, ומנכ"ל קניוני עזריאל אדיר פאר. אליהם יצטרפו שמות נוספים, ועם השילוב של שלמה מלצר כנותן החסות העתידי של המועדון, הדירקטוריון יושלם. אני לא עוסק בניהול. זה מעמד שונה, כשאסיים לדבר ארוץ ליציע. אני אצעק גם נגד ההנהלה ויהיו לי דרישות".

"הפעם אנחנו לא מוסרים את התקציב, השאיפה של הדירקטוריון היא להפעיל את הקבוצה על בסיס הכנסות בתוספת עוד סכומים שהם מגייסים. גם השנה נהיה בין שלושת הקבוצות עם התקציב הגדול בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully