וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש מגיע לאוסישקין במחזור הפתיחה

אריה לבנת

2.8.2004 / 17:50

יהיה זה גם משחק הבכורה של אפי בירנבוים כמאמן הפועל ת"א. ירושלים תפתח מול בני השרון. הדרבי התל אביבי יתקיים במחזור הרביעי


עשרים שנה מפרידות בין אפי בירנבוים לעודד קטש, שייפגשו במחזור הפתיחה של ליגת העל, ביום ראשון ה-17 באוקטובר, כשהפועל ת"א תארח את גליל עליון. מנהלת הליגה אישרה את לוח המשחקים שהכין רכז הליגה והגביע של איגוד הכדורסל, נפתלי גושן, למרות מחאות יו"ר בני השרון, אלדד אקוניס. בני השרון תפתח מול מכבי ת"א (ברעננה), עירוני נהריה (חוץ) והפועל ירושלים (בית). גם שאול איזנברג מחה על הפגיעה בבני השרון.

הפועל ירושלים תפתח בשני משחקי בית מול רמת השרון ואליצור אשקלון. נהריה תתארח במחזור הפתיחה באשקלון. העולות החדשות יפתחו את העונה בבית. מכבי פ"ת מול מכבי ראשל"צ ואליצור קרית אתא מול גבעת שמואל.

הדרבי התל אביבי יתקיים במחזור הרביעי בהיכל נוקיה והגומלין ב-6 בפברואר. קטש יארח את מכבי ת"א ב-21 בנובמבר ויתארח עם הגליל בהיכל נוקיה ב-13 בפברואר. הפועל ירושלים תארח את מכבי ת"א ב-2 בינואר 2005 ואת הפועל ת"א ב- 28 בנובמבר.

לראשונה בתולדות הליגה, גורל הירידה ייקבע בפלייאוף תחתון בהשתתפות ארבע הקבוצות האחרונות, ששה משחקים לכל קבוצה. דבר זה ימנע מקבוצות להישבר בשלב מוקדם של העונה. שיטת הפלייאוף העליון תהיה זהה לזו של העונה שעברה עם רבע גמר פלייאוף של הטוב מחמישה משחקים. המנצחות יתמודדו בבית של ארבע קבוצות על העלייה לגמר הפלייאוף. סידרת הגמר תחל בראשון ביוני ותסתיים לכל המאוחר ב- 16 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully