וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה לא מוותרת על האולימפיאדה

1.8.2004 / 13:40

במכתב מרגש לאיגוד הטניס כתבה אנה: האפשרות שניתנת לך לייצג את מדינתך זהו דבר מיוחד עבור כל ספורטאי, עבדתי קשה מאוד למען זה, ואני ראויה להזדמנות לשרת את המדינה

באיגוד הטניס עדיין ממתינים לפשרה בין הספונסרים של אנה סמשנובה-פיסטולסי, שתאפשר את יציאתה לאולימפיאדה שתיפתח בעוד פחות משבועיים. היום שלח איגוד הטניס הודעה רשמית עם תגובתה של סמאשנובה, שהאמת, עשתה לנו רטוב בעיניים.

"זהו כבוד גדול מאוד עבורי לייצג את מדינת ישראל ואת אוהדיי הרבים באולימפיאדת אתונה 2004 ואני מחכה לכך בקוצר רוח. מדובר בכבוד גדול גם עבורי וגם עבור משפחתי. להיות באולימפיאדה זוהי עבורי הגשמה של חלום חיים ואני מצפה לחוות אירוע כזה של פעם בחיים. למרות שזכיתי בתשעה תארים מקצוענים, ודורגתי בין 17 הראשונות בעולם בשלוש השנים האחרונות, מעולם לא נפלה בחלקי ההזדמנות לייצג את המדינה שלי באירוע הספורט הגדול ביותר בעולם. כאחת שמגיעה מספורט אינדיבידואלי, אני במיוחד אוהבת את האפשרות שניתנת לי להיות חלק מקבוצה בה נמצאים ספורטאים כל-כך גדולים.

האפשרות שניתנת לך לייצג את מדינתך זהו דבר מיוחד עבור כל ספורטאי, עבדתי קשה מאוד למען זה, ואני ראויה להזדמנות הזאת לשרת את המדינה ולגרום לה גאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully