וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר לעשות את זה"

איזי עין דור

30.7.2004 / 13:55

חיפה מול המנצחת בין רוזנבורג לשריף, סלוניקי מחכה למכבי ת"א. אופ"א: סכנין באלבניה, פ"ת בקפריסין. כולם אופטימיים

הגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות, זימנה לאלופה מכבי חיפה ולסגניתה מכבי ת"א (במידה ותעבור את הלסינקי), משחקים לא קלים, אך סבירים ביחס למפגשים אותן הן יכלו לקבל. מכבי חיפה תצא ב-10 או ב-11 לאוגוסט כנראה לנורבגיה למשחק מול האלופה המקומית הנצחית רוזנבורג, שכבר קנתה לעצמה מקום של קבע בליגת האלופות (הגומלין ב- 25/24 לאוגוסט).

ראוי לציין שעל רוזנבורג לעבור את שריף המולדבית, אחרי שבמשחק הראשון היא ניצחה רק 1:2 בביתה. במידה ושריף תעפיל לסיבוב הבא, הרי שלחיפה צפוי מפגש קל יותר מול קבוצה פחות מנוסה.

הסגנית מכבי ת"א, שעדיין צריכה לעבור את ה.י.ק הלסינקי (0:0 במשחק החוץ בפינלנד, הגומלין יתקיים ביום רביעי השבוע בבלומפילד), קיבלה את פאוק סלוניקי, שסיימה את הליגה היוונית במקום השלישי.

אוהדי מכבי ת"א יכולים להיות מרוצים גם הם. הביקור האחרון של קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א בסלוניקי זכור כמוצלח במיוחד (בפיינלפור של שנת 2000), מה גם שבתאריך בו תשחק מכבי ת"א ביוון, תתחיל האולימפיאדה, כך שהאוהדים יוכלו להנות משני העולמות. ועוד לא הזכרנו את הנסיעה הקצרה יחסית שצפויה להם.

מכבי חיפה ומכבי ת"א נמנעו ממפגשים מול הגדולות באמת של היבשת, בהגרלה בה שותפו קבוצות כמו ריאל מדריד, לה קורוניה, מונאקו, לברקוזן, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול, יובנטוס ואינטר.

דוידוביץ': אפשר לעשות את זה

ניר דוידוביץ', שוער מכבי חיפה, אמר לוואלה! ספורט: "האמת שלא חשבתי על ההגרלה יותר מדי, אבל זו הגרלה קשה, קבוצה קשה. מדובר בקבוצה ביתית עם הרבה מסורת, אבל אפשר לעשות את זה".

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר לספורט 5: "אם להיות ריאליים, ההגרלה היא טובה, אבל אנחנו יודעים שבכדורגל החיים קשים. רוזנבורג קבוצה טובה עם הרבה נסיון בליגת האלופות. מבחינת ביצועים אנחנו אולי שווים כך שיש אפשרות שנוכל לעשות משהו יוצא מן הכלל.

אורן זיתוני, קשר מכבי ת"א: "זו בהחלט הגרלה מעניינת, אבל קודם יש לנו את הפינים. כשנעבור את הפינים נדבר על פאוק. באמת שאני לא מתייחס להגרלה, ראינו את הפינים במשחק ובטלוויזיה, זו קבוצה מאוד קשה והכל באמת יכול להיות נגדם. בשנה שעברה חשבנו על צ'לסי וראינו מה קרה".

אסור לשכוח כי לראשונה אי פעם קיבלה ישראל שתי נציגות בהגרלת מוקדמות ליגת האלופות, זאת לאור העפלתה של מכבי חיפה לצ'מפיונס ליג ב-2002 והצלחתה של הפועל ת"א בגביע אופ"א ב-2001, שני הישגים שהקנו לישראל ניקוד גבוה. לראשונה מזה שנתיים, גם יגיעו הקבוצות האירופיות לישראל, כך שחיפה ות"א תארחנה את משחקיהן באיצטדיון ר"ג או בלומפילד (אופ"א אישרה משחקים רק באיזור ת"א).

תוצאות ההגרלה המלאות

ויט גרוזיה/ויסלה קראקוב - ריאל מדריד
ז'ילינה/דינמו בוקרשט - מנצ'סטר יונייטד
באזל (שוייץ) - אינטר
דפורטיבו לה קורוניה - היידוק ספליט/שלבורן (אירלנד)
גוריצה/קופנהאגן - מונאקו
גרייזר (אוסטריה) - ליברפול
יובנטוס - דיוגארדן (שבדיה)/ קובנה (ליטא)
בנפיקה ליסבון - אנדרלכט
לברקוזן - באניק אוסטרבה
נפטצ'י/צסק"א מוסקבה - גלאזגו ריינג'רס
טיראנה (אלבניה)/פרנצווארוש (הונגריה) - אפועל ניקוסיה (קפריסין)/ספרטה פראג (צ'כיה)
פיוניק/שחטאר דונייצק (אוקראינה) - ברוז'/פלובדיב
דינמו קייב - סקונטו ריגה (לטביה)/טרבזונספור (טורקיה)
יאנג בויז (שוייץ)/הכוכב האדום (סרביה) - איינדהובן

הלוזונים בלרנקה. סכנין תארח את פרטיזני האלבנית

בני סכנין ומכבי פ"ת, הנציגות הישראליות בגביע אופ"א, קיבלו קבוצות אותן ניתן לעבור בהגרלת סיבוב המוקדמות השלישי. מחזיקת הגביע מסכנין, תארח את המשחק הראשון (ב-12 לאוגוסט) מול פרטיזני האלבנית. ראוי לציין שהפועל ת"א עברה לפני שנתיים את אותה פרטיזני עם שני ניצחונות (0:1 ו-1:4), הגומלין ייערך ב-26 באוגוסט.

מכבי פ"ת, שסיימה את הליגה במקום השלישי, תשתתף לראשונה בתולדותיה במפעל אירופי, ותתארח במשחק הראשון באי השכן קפריסין, מול אא"ק לרנקה המקומית. המשחקים ייערכו בתאריכים דומים לאלו של סכנין. המנצחות יצטרפו לסיבוב הראשון של גביע אופ"א.

שחקנה של מכבי פ"ת גל אלברמן אמר בתגובה לאתר ספורט 5: "אני באופן אישי לא חושב שההגרלה שקיבלנו היום כל כך משמעותית כי באופן כללי כל הקבוצות פחות. אני מניח שזה טוב לשחק נגד קבוצה מקפריסין כי זה קרוב ואנחנו מכירים את מזג האוויר. אם היינו משחקים מול איזה קבוצה מצ'צ'ניה או משהו, לא היינו יודעים למה לצפות. בגלל שזה המשחק הראשון של מכבי פתח תקווה באירופה אז יש התרגשות. המטרה שלנו בגביע אופ"א זה לשחק כמה שיותר, וכרגע אנחנו מתרכזים בשני המשחקים נגד הקפריסאים. בכלל העונה מכבי פתח תקווה מקווה להתקדם ולסיים במקום גבוה יותר מאשר בעונה שעברה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully