וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן מימון: "אם צריך לעשות שינוי, נעשה"

איזי עין דור

29.7.2004 / 18:42

כוכב הכדוריד הישראלי גילה שהוא שחקן חופשי וקיבל ים הצעות לעזוב את הפועל ראשל"צ: "יש לי משפחה ואני צריך לדאוג לה"

עידן מימון, שחקן הכדוריד הטוב ביותר שצמח כאן בעשור האחרון ואולי בכל הזמנים, גילה במהלך הקיץ כי הוא שחקן חופשי על פי חוקי איגוד הכדוריד האירופי. מימון, שגדל בהפועל ראשל"צ ושיחק בשורותיה במהלך 22 שנים (למעט שנתיים בהן בילה בגרמניה), זכה עם קבוצתו באין ספור אליפויות - האחרונה שבהן השנה.

לאחרונה, מתוקף מעמדו כשחקן חופשי, קיבל מימון הצעות מהקבוצה המצויינת והמתחזקת של נס ציונה וכמו כן גם מאס"א ת"א, סגנית האלופה: "אני יכול לאשר שאלו לא היו שתי הקבוצות היחידות שהתעניינו בי. היו עוד הצעות מפתות. פ"ת (אותה מאמן אבא של עידן, קובי) דווקא לא הציעה לי דבר, כך שאיחוד משפחתי לא נלקח בחשבון", אמר היום מימון לוואלה! ספורט. "עם כל הכאב, יכול להיות שבסופו של דבר אני אצטרך לעזוב את הפועל ראשל"צ ואת האוהדים, עימם יש לי מערכת יחסים מורכבת וחברית. אבל יש לי משפחה ואני צריך לדאוג לה".

מימון הסביר את המצב: "מבדיקה שהסוכן שלי עשה ואני עשיתי דרך איגוד הכדוריד האירופי, התברר ששחקן שנגמר לו החוזה והוא בגיל שלי, הוא שחקן חופשי. איגוד הכדוריד הישראלי לא עידכן את החוק, כי זה חוק שבסה"כ עובד נגד הקבוצות. האיגוד האירופי אמר לי אישית לשלוח להם את החוזה אם יעשו לי בעיות, כך שאני לא דואג".

מימון הוסיף כי אחרי הכל הוא היה מעוניין להישאר בקבוצת נעוריו, אם זו תציע לו את החוזה המתאים: "אני אוהב את הפועל ראשל"צ. יש לי רגשות למועדון הזה. בכל זאת, בספורט של היום לא נשארו יותר מדי סמלים. אני נמצא כאן 22 שנה ובכל שנה גם לקחתי תואר. קשה לי לחשוב מה לעשות במידה והדברים לא יסתדרו, אבל אם צריך לעשות שינוי, נעשה. אני עובר ימים קשים, אבל צריך לקחת החלטה לא קלה. אני רק מקווה שההחלטה שלי תהיה נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully