וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טל הוא השם הגדול ביותר שיצא מהכדורגל הישראלי מאז ברקוביץ'"

28.7.2004 / 13:23

הדובר: מנג'ר בולטון, סאם אלרדייס, אחרי החתימה הרשמית של טל בן חיים בקבוצה האנגלית לשלוש שנים

עכשיו זה רשמי - טל בן חיים חתם הבוקר על חוזה לשלוש שנים בבולטון וונדררס ויהיה השחקן הישראלי השני בעונה הבאה בפרמיירליג. עם תום החתימה, מיהר בלמה לשעבר של מכבי ת"א לתפוס טיסה לארץ, כדי לסדר את עניניו.

בבולטון חגגו היום את החתמתם הרשמית של שני שחקנים, כשמלבד בן חיים, גם פרננדו היירו הספרדי חתם בקבוצה. מנג'ר בולטן סאם אלרדייס אמר לאחר חתימתו של הרכש הישראלי: "אני מאוד מרוצה שהחתמנו אותו על חוזה ארוך טווח. יש לו את כל הכישורים להצליח בפרמיירליג. טל בן חיים הוא השם הגדול ביותר שיצא מהכדורגל הישראלי מאז אייל ברקוביץ' והוא שם חם במדינה שלו".

אלרדייס המשיך להחמיא לבן חיים והוסיף: "יחסית לגילו הצעיר, הוא כבר צבר המון נסיון. עכשיו הוא צריך להוכיח את עצמו בליגה שדורשת את הכישורים הפיזיים הטובים ביותר".

בן חיים אמור לשוב לאנגליה כבר בסוף השבוע. ביום ראשון הקרוב, תקיים בולטון משחק אימון מול אינטר, ובבולטון כבר מחכים לראות את הרכש החדש בפעולה. שכרו בעונה הקרובה מוערך ב-260 אלף יורו (למעלה ממיליון ו-400 אלף שקלים, או כ-120 אלף לחודש למי שמקנא במוני מושונוב). קבוצתו עד לא מזמן, מכבי תל אביב, תקבל עבוור 250 אלף יורו ב-4 תשלומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully