וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל עלתה לרבע הגמר

27.7.2004 / 21:17

רביב לימונד (27 נקודות) ויותם הלפרין (16), סחפו את נבחרת העתודה לניצחון 68:78 באליפות אירופה מול צ'כיה המארחת

אחרי יום חופש, התחדשו היום המשחקים באליפות אירופה עד גיל 20. ישראל גברה 68:78 על המארחת צ'כיה והבטיחה את מקומה ברבע הגמר. רביב לימונד מהפועל ירושלים, הוביל את קלעי ישראל עם 27 נקודות, למרות שנחלש קצת ברבע השלישי וחזר לעצמו לקראת הסיום. יותם הלפרין, רכז מכבי ת"א, קלע 16 משלו והנהיג את הנבחרת בדקות בהן העייפות הכריעה את לימונד והצ'כים ניסו לחזור. אנטון קזרנובסקי תרם 10 נקודות משלו ועזר בהגנה מול דויד סטפל הצ'כי המסוכן, כשהוא מוריד גם 9 ריבאונדים.

סטפל, פורוורד המתנשא לגובה של 2.07 מ', שמוזכר כבר כמועמד להגיע לליגה הטובה בעולם תוך שנה-שנתיים, היה המצטיין בשורות הנבחרת הצ'כית וקלע 25 נקודות. בשנה שעברה הוא שיחק בקבוצה הסלובנית פולזטה ובקיץ הוא כבר נחטף לבנטון טרוויזו, שתשחק בשנה הבאה ביורוליג. לימונד פתח את המשחק עם שבע נקודות, ישראל הובילה 4:9 ולא איבדה את היתרון. הרבע הראשון הסתיים ב-12:17 לישראל. לימונד סיים עם 15 נקודות בהפסקה והעמיד את התוצאה על 27:36 לישראל.

ברבע השלישי הגדילה ישראל את ההפרש עד ל-29:41 אבל הצ'כים החלו לחזור עם דייויד סטפל ותומאס טוט. הפער ירד עד ל-63:67 אבל הלפרין ולימונד הבלתי עציר, הרגיעו את הנבחרת. יציאתו של טוט בחמש עבירות ברבע הרביעי, הכירעה את הכף באופן סופי לטובת ישראל. ליאור אליהו 9, ולדימיר ירמישין 8, ארז קוחנסקי 6 ואבי בן שימור 2 הוסיפו לשלושת הקלעים הבכירים.

צ'כיה הפתיעה את ספרד ביום השני של האליפות, אך הובסה בידי רוסיה וקרואטיה. ישראל, שניצחה את לטביה וספרד והפסידה לרוסיה, מדורגת במקום השני בבית 1 ועלתה כאמור לרבע הגמר מהמקום השני שמבטיח לה יריבה נוחה יותר בשלב הבא (בלארוס או סלובניה, במקום ליטא או סרביה). מחר תתמודד ישראל נגד קרואטיה (21:15), שהובסה הערב ע"י רוסיה המדורגת ראשונה 86:54.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully