וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פרנאס: יום רגוע לארמסטרונג

23.7.2004 / 19:19

מרקאדו ניצח בקטע ה-18, ארמסטרונג, למעט סגירת חשבונות עם סימוני והצהרות עמומות לעתיד, לא התרגש

יומיים לסיום ואחרי הקטעים המכריעים שהיו בהרים שהעניקו מעשית, אם לא רשמית את התואר בפעם השישית ברציפות ללאנס ארמסטרונג הסתפקו ארמסטרונג וחבריו לצמרת בשמירת כוחות לקראת המירוץ נגד השעון שייערך בשבת.

זה איפשר לששה רוכבים לפרוץ קדימה בקטע בין אנמאס ללון לה סונייה (166.5 ק"מ). חואן מיגל מרקאדו מספרד זכה בקטע ה-18, הקטע הראשון שבו זוכה בן ה-26 מקוויק סטפ בטור דה פראנס. ארמסטורנג היה בפלוטון שסיים 11 דקות אחרי שש הראשונים.

שתי הפעולות המשמעותיות ביותר שביצע ארמסטרונג היו במהלך הקטע ולפני היציאה. במהלך הקטע נכנס ארמסטרונג לסגירת חשבונות פרטית עם פיליפו סימוני. הרוכב האיטלקי לא מסכן את האמריקאי, אבל היחסים בינהם מעורערים. סימוני יצא בפומבי נגד ארמסטרונג והעיד במשפט סמים באיטליה בו אחד הנאשמים הוא מישל פרארי אחרי מיועציו של ארמסטרונג. סימוני אף תבע את ארמסטרונג על הוצאת דיבה, אחרי שהאמריקאי אמר שסימוני שקרן.

לכן כשסימוני ניסה להצטרף לקבוצה שברחה מהשאר, מיהר ארמסטרונג לרדוף אחריו, למרות שטקטית הוא יכל להישאר מאחור, אחרי שהוא השיג אותו השניים רכבו בשולי הקבוצה הבורחת והאטו את הקצב כדי להצטרף לפלוטון.

לפני הקטע החלו הספקולציות אם ארמסטרונג יופיע ב-2005. ארמסטרונג דיבר בעבר על מחשבות פרישה או כיוונים אחרים בקריירה. ה"ניו יורק טיימס" פירסם כי מקור בכיר בטור טען שארמסטרונג לא יופיע בטור בשנה הבאה. יוהאן ברונל מנהל קבוצת יו.אס. פוסטל הכחיש את הדברים באומרו שארמסטרונג חתם על חוזה אימוץ עם דיסקאברי והוא יכול להופיע גם בשלוש עד חמש השנים הבאות.

דירוג קטע 18

1. חואן מיגל מרקאדו (ספרד, קוויק סטפ) 4:04:03 שעות
2. חוזה ויסנטה גארסיה (ספרד, האיים הבאלריים) זמן זהה
3. דמיטרי פופונוב (קזחסטן, קופידיס) + 11 שניות, יחד עם עוד שלושה רוכבים.

דירוג כללי
1. לאנס ארמסטרונג (ארה"ב, יו.אס. פוסטל) 78:20:28 שעות
2. איוואן באסו (איטליה, סי.אס.סי) + 4:09 דקות
3. אנדרס קלודן (גרמניה, טי-מובייל) + 5:11 דקות
4. יאן אולריך (גרמניה, טי-מובייל) + 8:08 דקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully