וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר בהולנד, טלקר מתאמן עם הנוער

23.7.2004 / 18:40

המגן ששרוי במאבק ארוך עם מאיר פניג'ל על גובה שכרו, לא יצא להולנד וממתין לחזרת הקבוצה כדי להגיב על עתידו

עובדי המלון קרלטון דה-ברוג, הנמצא בעיירה מירלו שבהולנד, כבר רגילים לארח את שחקני בית"ר, המגיעים למקום כמעט מדי שנה. הבוקר אמורים היו להגיע לשם, לפתיחת מחנה האימונים, הצוות המקצועי והמנהלתי פלוס 21 שחקנים. לגבי שחקן נוסף, עופר טלקר, לא היה ברור, ממש עד היציאה למחנה, אם יזכה להשתתף בו או לא.

בסופו של דבר המגן הימני, השרוי במאבק מתמשך מול פניג'ל, לא ידע אם לארוז מזוודה או לא. היו"ר לא מצא לנכון לעדכן את השחקן אם הוא יוצא, וכל המידע שהיה בידיו של טלקר התבסס על אמצעי התקשורת בלבד.

אברהם לוי, מכל מקום, הודיע לו שאם לא תהיה התפתחות של הרגע האחרון, הוא נשאר בארץ. למרות כל זה, טלקר לא איבד את חוש ההומור שלו.

ביום שני, למשל, שאל אופיר עזו את טלקר באיזה שעה המשחק מול אשדוד, וטלקר ענה: "כדאי שתשאל מישהו מהקבוצה שלך. אנחנו בנוער לא יודעים מתי המשחק". בתשובתו התייחס השחקן להצהרות של היו"ר, שהודיע כי טלקר יורד לנוער.

גם לפני המשחק מול אשדוד, כשהתברר לו שהצהרות הבוס הופכות למעשים והוא לא פותח בהרכב, טלקר התבדח, בעודו מתאמן עם החבר'ה מהנוער בצדי המגרש: "תצלם אותנו, כל החבר'ה הצעירים", הפטיר לעבר אחד הצלמים. טלקר נראה משועשע, אבל בשיחות קצת יותר רציניות אמר, "אני לא מבין. אם אני לא אצא למחנה, או אפילו ארד לנוער ולא אשחק, זה ישנה את החוזה? מה הקשר בין החוזה למחנה?".

לעומת טלקר, פניג'ל רואה קשר ישיר בין הדברים. הוא רוצה להבהיר לשחקן שאם לא יקצץ, הוא יראה את בית"ר מהיציע. נגד אשדוד הוא שותף רק במחצית השניה. עטיה, שכן קיצץ בשכרו, מפגין יכולת לא משכנעת עד עכשיו, אבל פותח בקביעות בהרכב במקומו.בבית"ר של היום הכסף מדבר, ומתברר שגם קובע את ההרכב.

מלבד טלקר, כמו שכבר דיווחנו בשבוע שעבר, אף אחד מצעירי מחלקת הנוער שנבחנו בקבוצה לא המריא הלילה. יתרה מכך, ביום שלישי ניפו בבית"ר את היחיד שהיה אמור לצאת ולא נמנה על הסגל הבוגר בעונה שעברה, ברנרד האגן.

הגנאי, שרק השבוע חזר להתאמן עם הקבוצה אחרי מחלוקת כספית, קיבל ביום שלישי לקראת חצות טלפון ממנהל הקבוצה אברם לוי, ושמע שהוא מנופה מהקבוצה. "בן, אין טעם שתצא אתנו למחנה, הכרטיסים שלך מבוטלים", אמר לוי. "אתה תופס מקום של זר, התקציב של הקבוצה לא מאפשר לנו לרכוש אותך, מה גם שאסולין כנראה יהיה בבית"ר, ככה שאנחנו לא צריכים אותך. החוזה שלנו מבוטל, אתה יכול למצוא לך קבוצה אחרת". בן, שרק כמה שעות קודם לכן פתח מול מ.ס. אשדוד, נראה המום מהבשורות.

לעומת זאת, הספק לגבי יציאת איציק קורנפיין למחנה הוסר, כשהשחקן הגיע להסדר חדש עם ההנהלה. הוא התגמש והסכים לקבל את הכסף במועד מאוחר יותר מהמתוכנן, ופניג'ל מצדו ישלם הכל בשלושה תשלומים במקום שישה.

חודידה מרשים במשחקי האימון

במהלך העונה שעברה אירחה בית"ר את עירוני קריית~אתא בסיבוב ח' בגביע המדינה. הקבוצה הצנועה מהצפון עוד הספיקה לגרום לירושלמים לנשום בכבדות, כשעלתה ליתרון 0:1 משער של הבלם לירן חודידה. השבוע הצטרף לקבוצה הבלם בן ה~24, שמפגין עד כה יכולת טובה מאוד.

במשחק האימון מול מ.ס. אשדוד ביום שלישי בלט הבלם לטובה כששיחק 90 דקות, לשביעות רצונם של אוחנה את עזורי. היכולת הטובה של השחקן לא נעלמה גם מעיני הקולגות לעתיד. "הוא עושה רושם של בלם טוב", אמר הקפטן איציק קורנפיין ביום שלישי עוד לפני המשחק, והמשיך להתלהב עוד יותר אחריו: "רואים שהוא שחקן. הוא משחק עם ביטחון, יוצא קדימה טוב ושולט באוויר. אני חושב שהוא יכול להיות עיסקה טובה".

לצדו של חודידה שיחק במחצית השנייה רון קופרניק בן ה-20, שהגיע ממכבי שעריים בתיווכו של לא אחר מאשר אייל גולן. אחרי המשחק של בית"ר מול קריית-עקרון, המחוזקת בגולן, הוא הציע לאוחנה לראות את קופרניק. נראה שלזמר יש לא רק קול מדהים, אלא גם עין לשחקנים. גם קופרניק, כמו חודידה, הותיר רושם חיובי על הצוות המקצועי.

מסתבר שקורנפיין לא לבד. גם שאר החברים הוותיקים בקבוצה מחמיאים. "אין ספק שחודידה בלם בסדר גמור, וכדאי להחתים אותו", אמר אבי נמני. גם טלקר שידר על אותו גל: "שניהם נראים מצוין", הוא מציין את צמד הבלמים, "אבל לירן מרשים קצת יותר".

ארבייטמן עדיין פצוע

כבר שלושה חודשים שהפציעה הטורדנית ברגלו של ארבייטמן לא חולפת. בכל פעם שהוא חושב שהיא מאחוריו ובועט בכדור, הוא מרגיש את הכאבים חוזרים. בפתיחת האימונים בתחילת החודש הוא ניסה להשתלב, אבל הכאב הכריע אותו. מאז הוא החליט לקחת הכל לאט ולא לחזור בכוח.

"עדיין כואב לי טיפה, אבל אני מרגיש שיפור", אמר ארבייטמן ביום רביעי. "יש לי רגישות בגיד מאחור, וכל פעם שניסיתי להתאמן עם כדור הכאב חזר ונאלצתי לנוח. אני לא חושש מזה שהפציעה לא עוברת. להפך, אני בכלל לא רוצה לחשוב על זה. אני מאמין שתוך כמה ימים אחזור לפעילות מלאה. כבר במחנה אתאמן כרגיל".

ארבייטמן אופטימי, אבל העובדה היא שהמסאז'ים והפיזיותרפיה שהוא מרבה לקבל לא עזרו לו להחלים עד עכשיו. גם אם יחזור עכשיו לפעילות, הפער בדמות שלושה חודשים ללא משחק ואימונים קלים יאלץ את בית"ר להסתדר בלעדיו בתחילת העונה. גם לחברים בקבוצה הפציעה לא מובנת: "בהתחלה חשבתי שמדובר סתם בעצלנות שלו", מספר אחד מחבריו של ארבייטמן, "אבל עובדה שהוא כן רוצה ומנסה, אבל לא יכול. משהו כאן מוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully