וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה'מירור': ריבאלדו סיכם בבולטון

19.7.2004 / 12:41

עפ"י פירסומים בבריטניה ייצטרף השחקן אל הקבוצה בה נבחן טל בן חיים, במחנה האימון בפורטוגל. המועדון יצא בהודעת הכחשה

לפי פירסומים הבוקר ב'מירור' הבריטי, הודיע ריבאלדו למנג'ר בולטון, סאם אלרדייס, לאחר חודשיים של התלבטות לגבי עתידו, על רצונו להצטרף לקבוצה.

כוכבה הברזילאי לשעבר של ברצלונה ומילאן, ומי שנבחר בעבר לכדורגלן השנה בעולם, יצר קשר עם המאמן שהציע לו חוזה כבר לפני חודשיים, והתנצל על כך שביזבז זמן מיותר לו ולמועדון בקבלת ההחלטה. אלרדייס אמר לריבאלדו כי ישמח להעזר בשירותיו וביקש ממנו להצטרף כבר מחר למחנה קדם העונה של הקבוצה, בפורטוגל.

כשבולטון פנתה לשחקן לראשונה, בחן ריבאלדו הצעות מקבוצות בספרד, גרמניה ובמזרח התיכון. לבסוף, לאחר התלבטויות רבות, הגיע להחלטה כי הפרמייר-ליג היא המקום לבנות את עצמו מחדש באירופה.

"הבעיה העיקרית של ריבאלדו היתה הפחד לבחור במועדון הלא נכון, ובכך לפגוע במשהו, בשם שיצר לעצמו. מאז שהוא הצטרף למילאן, הוא לא שיחק יותר מדי כדורגל ברמות הגבוהות", אמר חבר קרוב לריבאלדו.

בולטון תשחק ביום רביעי מול ספורטינג ליסבון, במשחק בו עפ"י המירור אמור ריבאלדו לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה, לצידו של טל בן-חיים, לגביו אמור המנג'ר אלרדייס לקבל החלטה בימים הקרובים.

באתר הרשמי של המועדון, מפרסמת הקבוצה הודעה בה היא מודיעה כי היא מכחישה את הסיכום עם ריבאלדו, וכי הוא לא ייצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בפורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully