וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה'רנטגן' קבע: אסולין צריך לשחק במכבי ת"א

19.7.2004 / 11:16

הרב איפרגן נבחר על ידי יו"ר הרצליה כאיש שיכתוב את הפרק האחרון בטלנובלה של הקיץ. שיימן: "עדיין אין פסיקה"

ביום שישי בבוקר יצא אריאל שיימן, יו"ר מכבי הרצליה, לחפש פתרון לבעיית ליאור אסולין. כעבור 108 קילומטרים נעצרה מכוניתו בנתיבות, בחצרו של הרב יעקב איפרגן, המוכר בכינוי "הרנטגן". שיימן גולל לפני הרב את תלאותיו בעניין אסולין, שהיה אמור להיפגש אתמול עם ראשי בית"ר ירושלים ולממש את העברתו לבירה. הוא לא חסך מהרב גם את הסיפור על ההסכם עם מכבי ת"א, ועל האיום בתביעה מצד בית"ר.

לרב איפרגן נדרשו יומיים להעמיק בסוגיה, ואתמול הודיע שהעדיפות הראשונה של אסולין חייבת להיות למכבי תל אביב, ורק אם הדברים לא יסתדרו כל כך טוב אפשר לממש את אופציית בית"ר ירושלים.

שיימן, נאמן לעצת רבו, ביטל את המיפגש עם בית"ר ירושלים והודיע לאסולין, להמתין ולא לסגור בשום קבוצה. מאיר פניג'ל העלה את התהיה: "מה קרה לשיימן? הוא הפך להיות הבן של הרב אונטרמן?"

שיימן אמר אתמול: "מה שקבע הרנטגן, זה מה שיהיה. אני באמת לא יודע מה קורה סביבי. זו פרשה שאני לא רגיל לה". את תגובתו של איפרגן אי אפשר היה להשיג, אנשיו הבהירו שהרב משתטח על קברי צדיקים בצפת.

שיימן: "עדיין אין פסיקה" (מערכת וואלה! ספורט)

יו"ר מכבי הרצליה, אריאל שיימן, התראיין הבוקר לגל"צ והתייחס לייעוץ אצל הרב איפרגן. שיימן אמר: "הרבה יכול להמליץ אבל לא לקבוע. עדיין אין פסיקה מוחלטת בעניין הזה". שיימן הוסיף גם כי הוא עדיין שלם עם הסיכום מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully