וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לקרע במפשעה של זיתוני

17.7.2004 / 8:37

מכבי ת"א סיימה משחק אימון ב-1:1 מול אלופת בולגריה. זיתוני: "זאת לא הפעם הראשונה שאני מרגיש כאב באיזור הזה"

אורן זיתוני, שחקנה של מכבי תל-אביב, נפצע ביום שישי במשחק האימון מול אלופת בולגריה, לוקומוטיב פלודיב [1-1]. זיתוני הרגיש כאב חד במהלך המחצית השניה וירד לספסל. בבדיקה ראשונית על הספסל נראה היה שהשחקן סובל מקרע אבל רק היום יתברר עד כמה הוא חמור.

זיתוני אמר לאחר המשחק לאתר "המכבי": "פתאום הרגשתי כאבים במפשעה כנראה לאחר תנועה חדה שעשיתי. זאת לא הפעם הראשונה שאני מרגיש כאבים באיזור הזה. אני מקווה שיהיה בסדר."

הבולגרים הובילו 0:1 משער מצויין בדקה ה-50 מבעיטה לחיבורים, אך מכבי הצליחה להשוות עשר דקות מאוחר יותר לאחר שאלי ביטון השאיר את ישמעאל אדו חופשי מול השוער והוא לא התבלבל וכבש.

.לירן שטראובר הגיב לאחר המשחק לתאר "המכבי": "בהתחלה לא הלך לנו. היריבה הייתה חזקה מאוד ולא הכרנו אותה. הם שלטו במחצית הראשונה לחלוטין. במחצית השניה התחלנו לשחק כמו שאנחנו יודעים. בדקה ה-50 הבולגרים כבשו שער מהסרטים, פשוט לא האמנתי שזה נכנס. זה מאוד דומה לשער שכבש יוסי אבוקסיס לפני כמה שנים אז שהיה בבית''ר ירושלים. אני יכול לסכם את המשחק הזה כמשחק טוב שלנו ואני מאמין שנשתפר".

ההרכב שפתח את המשחק: שטראובר, סטרול, ג'ובניני (בלם ברזילאי שנבחן בקבוצה והציג יכולת טובה), נאדאללה, פנסטיל, רייס, תמיר כהן, לירן כהן, דגו, עובד ואדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully