וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסוכנות למלחמה בסמים עובדת כמו ארגון נאצי"

14.7.2004 / 11:28

האצן אלן ג'ונסון מאשים את הסוכנות כי היא מחפשת תפיסות במקום להילחם בתופעה וטוען כי מריון ג'ונס מוטרדת בגלל בן הזוג שלה

אלן ג'ונסון, ארבע פעמים אלוף העולם ברצת ה-110 משוכות והאלוף האולימפי מ-1996, שינסה להשיג כרטיס לאתונה במקצוע זה כשיתחרה בשבת על שלושת המקומות הראשונים במבחנים האמריקאים, יצא הבוקר בהתקפה חריפה נגד ה-USADA ( הסוכנות האמריקאית למלחמה בסמים בספורט), והשווה אותם לכוחות השיטור האפלים של המשטר הנאצי בגרמניה. "זה כמעט כאילו הם הגסטאפו", אמר ג'ונסון. "איזה ארגון נאצי, שמנסה רק להשעות כמה שיותר אתלטים".

ג'ונסון, שאישית לא הועמד מול אישומים או חשדות לשימוש בחומרים ממריצים, טען שהוא מזדהה לחלוטין עם חבריו, ובעיקר עם מריון ג'ונס, שלגרסתו מוטרדת בחקירות חוזרות מבלי שיהיו נגדה ממצאים או יוגש כתב אישום, רק בגלל שהיא בת זוגו לחיים של טים מונטגומרי, שמואשם בשימוש בסטרואידים. הבעיה על פי האצן היא שהסוכנות לא מנסה להילחם בתופעה, אלא רק לתפוס קרבנות. "אני חושב שהסוכנות הזו צריכה להיות בצד של האתלטים ולא נגדם", הוא הסביר. "לעשות כמה שהם יכולים לקראתנו, להציג את החוקים ואיך העסק פועל בדיוק. כרגע הכל מעורפל ולא ברור למה הם מקשים בכוונה".

בגיל 33 מקווה צפוי ג'ונסון להעפיל לאתונה, שם יצפה לו קרב קשה על הזהב מול מומחה המשוכות הסיני ליו קסיאנג בן ה-21. "הכל אפשרי", אומר האמריקאי לקראת המצ'-אפ. "ליו הוא כמעט מושלם בריצה הזו כך שקשה מאוד לנצח אותו, אבל צריך לחכות מה יהיה עד אז". בינתיים, זמן השנה בעולם (13.05 שנ') שייך לג'ונסון, כמו גם חמישה משבעת הזמנים הטובים ביותר. השיא האישי שלו - 12.92 שנ', נקבע לפני 8 שנים. ושלא יהיה לאף אחד ספק, ג'ונסון לא מתכוון להיפרד מהזירה האולימפית באתונה ואומר: "זו לא תהיה האולימפיאדה האחרונה שלי. אני עדיין הכי מהיר בעולם, אז למה לפרוש?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully