וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאק אמר כן למיאמי

11.7.2004 / 8:56

סוכנו של אוניל הודיע כי סוכם הטרייד במסגרתו יעברו אודום, גרנט ובאטלר לעיר המלאכים. טומג'אנוביץ' כבר מתחנפן לקובי

זה נשמע קצת מוזר, אבל אם לא יקרה שום דבר מפתיע ברגע האחרון, שאקיל אוניל ישחק בעונות הקרובות במיאמי. נציגי ההיט, הלייקרס והסוכנים של שאק ויתר השחקנים שאמורים להיכלל בעסקה ערכו סדרת פגישות בסוף השבוע וסוכנו של אוניל, פרי רוג'רס, בישר הלילה כי "כל הצדדים הגיעו להסכמה והעסקה מחכה רק לאישור הליגה".

על פי פרסומים בארה"ב, בטרייד עליו סוכם תעביר מיאמי ללוס אנגל'ס את למאר אודום, קרון באטלר, בראיין גרנט ובחירת סיבוב ראשון עתידית, בתמורה ל"שחקן הכי דומיננטי בכדורסל" וחוזהו השמן שמבטיח לו שכר של קרוב ל-30 מיליון דולר בעונה הקרובה.

דאלאס נחשבה עד לפני כשבוע כמועמדת המובילה לזכות בשירותיו של שאק, אבל לא היתה מוכנה להיענות לדרישת הלייקרס לצרף לחבילה תמורתו את דרק נוביצקי. אוניל מסיים בסוף העונה הקרובה את חוזהו וברור כי אם הסכים לעסקה קיבל הבטחה מההיט לחידוש חוזה בתנאי שכר דומים לאלו מהם הוא נהנה היום, לשלוש שנים נוספות לפחות.

הלייקרס מחכים עדיין להחלטה של קובי בראיינט, שנמצא במעמד של שחקן חופשי, באשר לעתידו, ואם הוא יישאר בסופו של דבר וישרוד גם את המשפט שמחכה לו בקיץ, נראה שיהיה להם בסיס לקבוצה מוכשרת ומגוונת, אבל חסרת מסה. אם לא יישאר בלייקרס, המועמדת המובילה להחתים את קובי היא הלוזרית הנצחית מהצד השני של העיר, הלוס אנגל'ס קליפרס.

במיאמי יש בהחלטה ללכת על הטרייד הבעת אמון גם בכשרון של הגארד דווין וויד, שהרשים מאוד בעונת הרוקי שלו, ובמיוחד בפלייאוף, ועשוי להרכיב עם אוניל צמד לא פחות אטרקטיבי מזה שלקח את הלייקרס לשלוש אליפויות וארבע סדרות גמר בחמש השנים האחרונות.

"קובי יוכל להפוך לשחקן הטוב ביותר ששיחק אי פעם את המשחק"

מאמנה החדש של לוס אנג'לס לייקרס, רודי טומג'אנוביץ' הוצג הלילה במסיבת עיתונאים, שהתקיימה בסטייפלס סנטר. כבר בהופעתו הראשונה אל מול התקשורת כמאמנה של האלופה לשעבר, טומג'אנוביץ', שהיה בעבר מאמנה של יוסטון רוקטס וזכה איתם בשתי אליפויות נאלץ להתמודד מול שאלות הנוגעות לעתידו של שאקיל אוניל בקבוצה. "שאק הוא שחקן מצויין ואני ממש לא יודע מה עומד לקרות איתו", התחמק המאמן החדש בנימוס מהשאלות.

טומג'אנוביץ', שגבר לאחרונה על מחלת סרטן הדם ממנה סבל סיפר על פרק החיים החדש שהוא פותח בחייו: "ניצחתי את הסרטן. אני אסיר תודה להיות כאן. השתנו לי החיים ועכשיו אני מתחיל אותם מחדש עם המשפחה החדשה שלי, הלייקרס".

כזכור, המועמד הראשון של הלייקרס למשרת המאמן היה מאמנה של דיוק מייק ששבסקי, שהדיף להישאר במכללה. טומג'אנוביץ' נשאל אם הוא לא מאוכזב מכך שהיה ה'מועמד השני' בלבד: "החיים שלי תמיד התנהלו ככה. זה תמיד היה בסדר ותמיד יהיה בסדר. זה חלק מהנוסחה". עוד כוכב שלא בטוח שימשיך בלייקרס הוא קובי בראיינט עליו אמר המאמן החדש: "הוא ממש תופעה. מה שהוא עשה השנה עם כל הצרות שהיו לו מראה לא רק על כוח פיזי אדיר אלא גם על חוזק מנטלי. אני מאמין שהוא יוכל להפוך לשחקן הטוב ביותר ששיחק אי פעם את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully