וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ על ריהאגל להתמנות למאמן גרמניה

אוריאל דסקל 'הארץ' בשיתוף

4.7.2004 / 16:30

תוצאות סקר בגרמניה מראות כי רוב אזרחי המדינה רוצים לראות את אוטו ריהאגל כמאמן הבא של נבחרתם. בינתיים אף אחד לא קופץ על המשרה

ככל שמתקדם הזמן, הלחץ על המאמן הגרמני של נבחרת יוון, אוטו ריהאגל, לקחת לידיו את משרת המאמן הלאומי של גרמניה, גובר. מסקר שערך ערוץ RTL הגרמני ביום שישי, עולה כי 38 אחוז מהנשאלים רוצים שריהאגל יהיה המאמן הבא של גרמניה. במקום השני בסקר דורג כריסטוף דאום (שלקח עם שטוטגרט אליפות ב-92'), ובמקום השלישי , לותר מתיאוס, מאמנה של הונגריה כיום ומי שהניף את גביע העולם ב-1990 כקפטן הנבחרת הגרמנית.

ההעפלה הסנסציונית של ריהאגל עם נבחרת האנדרדוג של יוון למשחק הגמר של יורו 2004, ובמקביל הדחתה של הנבחרת הגרמנית השבורה כבר בשלב הראשון, גורמת לעם הגרמני לרצות לראות את ריהאגל חוזר הביתה כמה שיותר מהר.

לאחר שרודי פלר, מאמנה של גרמניה ביורו הנוכחי התפטר, והמועמדים המובילים אחריו אוטומאר היצפלד (באייר מינכן לשעבר) וכריסטוף דאום (פנרבחצ'ה) סירבו לקחת את התפקיד, שמו של ריהאגל, שכבר אימן בבונדסליגה (ורדר ברמן, באייר מינכן וקייזרסלאוטן) מסרב לרדת מסדר היום.

התקשורת לא מניחה לריהאגל בעניין. במספר ראיונות אמר המאמן הוותיק (65) כי הוא לא ישבור את החוזה עם יוון (עד 2006), אך בראיונות אחרים הוא סירב להגיב בנושא. יצויין כי ריהאגל נחשב בגרמניה לדמות שנויה במחלוקת, שרכש לעצמו לא מעט יריבים במהלך שנותיו כמאמן בבונדסליגה. נראה כי בגרמניה מוכנים לספוג הרבה בכדי להחזיר לנבחרת שלהם את הימים היפים.

דאום: "לא אוכל לקחת את הנבחרת"

כריסטוף דאום, מאמן פנרבחצ'ה והמועמד שנחשב כמוביל לאימון נבחרת גרמניה, פסל את עצמו מאימון הנבחרת. "יש לי חוזה בפנר עד 2005 ועד כמה שזה מצער לא אוכל לקחת את הנבחרת הגרמנית". דאום היה אמור להתמנות למאמן הנבחרת אחרי יורו 2000, אבל תוצאה חיובית בבדיקת סמים מנעה זאת. המועמדים האחרים לאימון גרמניה הם כמובן אוטו ריהאגל, מורטן אולסן, מאמן דנמרק, ויופ היינקס, מאמן שאלקה כיום וריאל מדריד בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully