וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישג גדול יותר מהזכיה עם ברזיל"

1.7.2004 / 7:27

סקולארי מתרגש עם פורטוגל וכבר הבטיח כי יישאר עד 2006. פיגו: "זה רגע גדול לי ולכל המדינה". התושבים יצאו לרחובות לחגוג

בפורטוגל סוף סוף יכולים לנשום לרווחה. האמת, אחרי משחק הפתיחה של מארחת יורו 2004 הציפיות הגדולות מהנבחרת צנחו, ופורטוגלים רבים רצו להתנחם רק בעלייה לשלב הבא על חשבון היריבה-שכנה ספרד. אבל אחרי שהכוכבים החדשים של היבשת בראשות לואיז פליפה סקולארי התחילו להשתפר בצורה משמעותית ביותר ממשחק למשחק, חזרו לעצמן הציפיות של לפני הטורניר וברחובות ליסבון, פורטו ושאר הערים המארחות של היורו, לא התביישו המקומיים לדבר על זכייה היסטורית.

ועד לזכייה ההיסטורית שאולי תגיע ביום ראשון הקרוב, ה-4 ליולי, יצאו רבבות פורטוגלים לחגוג ברחובות. בבוקר הם יתעוררו כנראה להנג-אובר מטורף, אבל האופוריה תכפר על הכל. לא כל יום עולים לגמר אליפות אירופה בכדורגל, ועוד באותה שנה בה נציגת המדינה זוכה כאנדרדוג בליגת האלופות. מה כבר אפשר לבקש?

פיגו: "עשינו רגע היסטורי"

מי שלדעת רבים היה השחקן המצטיין במשחק למרות שלא הבקיע הוא המגה-סטאר של הנבחרת הפורטוגלית, לואיס פיגו, שנראה ששכח די מהר את העונה העגומה שלו במדי ריאל מדריד.

פיגו אמר בסיום המשחק: "קשה לתאר במילה אחת את מה שאני מרגיש עכשיו. סבלנו הרבה עד שהגענו לגמר אצלנו בבית. אנחנו לא יכולים לבקש יותר, זה לילה נהדר לכל פורטוגל. עשינו הישג היסטורי. כל הקבוצה, הצוות המקצועי וכל מי שקשור לניצחון הזה ממש שמח, כי היינו מאוד לחוצים"

עוד מפיגו: "היינו טובים יותר במהלך המשחק, בעטנו יותר לשער והגענו ליותר הזדמנויות. הניצחון הגיע לנו. יש לנו שחקנים מצויינים שנתנו הערב משחק מצויין".

מאמנו, לואיז פליפה סקולארי, השמיע דברים דומים ונדמה שהשניים שכחו את תקריות העבר ביניהם: "עכשיו ננוח קצת, אבל השמחה היא גדולה. יש לנו נבחרת לוחמת ותחרותית שהגיעה בזכות לשלבים האלה. מגיע לקהל הפורטוגלי שלא הפסיק לעודד".

סקולארי הראה את טבעת הנישואים שלו והוסיף: "יש לי חדשות ליו"ר ההתאחדות הפורטוגלית. אני מוכן לחתונה, אבל אני ממשיך עד אחרי המונדיאל ב-2006". סקולארי, ששוב הבריק עם חילופים שהוסיפו שקט להגנה בדקות הלחץ ההולנדי, הוסיף: "זהו יום קסום עבורי משום שפורטוגל מעולם לא הגיעה לגמר גדול, כך שהסיפוק מההישג הזה גדול יותר מזה שהשגתי עם ברזיל, שכבר זכתה ארבע פעמים בגביע העולמי לפני הגעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully