וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוט: שיא עונתי לאברבוך, שיא עולם לאיסינבאייבה

27.6.2004 / 23:40

אלכס אברברוך ניצח בפינלנד עם תוצאת השנה שלו: 5.85 מ'. יילנה איסינבאייבה עברה גובה של 4.87 מטר בגייטסהאד ושברה את השיא העולמי

אלכס אברבוך הוכיח חודש וחצי לפני האולימפיאדה שהוא מוכן. אברבוך השתתף ביום ראשון בתחרות גראנד פרי בפינלנד וניצח בתחרות בקפיצה במוט כשעבר גובה של 5.85 מטר, התוצאה השנייה בטיבה השנה ותוצאת השנה של אברבוך. הקופץ במוט הישראלי ניסה לעבור גובה של 6.00 מ' וכשל בכך.

קופצת המוט הרוסיה ילנה איסינבאייבה קבעה היום בגייטסהד שבאנגליה שיא עולם חדש. איסינבאייבה קפצה לגובה של 4.87 מ' ושיפרה את שיאה העולמי שנקבע באולם בסנטימטר אחד. לפי התקנון החדש של התאחדות האתלטיקה, אין כיום הבדל בין שיאים שנקבעו באולם לכאלו שנקבעו בחוץ במקצוע הקפיצה במוט. הרוסיה שיפרה את שיאה האישי באיצטדיון פתוח ב-5 סנטימטרים. בכל מקרה, השיא החדש יחכה לאישור סופי של ההתאחדות הבינלאומית. בת ארצה סווטלנה פאופנובה סיימה במקום השני בתוצאה של 4.70 מ'.

בשאר המקצועות התחרות לא נרשמו תוצאות מרעישות. מריון ג'ונס שתילחם בקרוב על מקומה במשלחת האמריקאית באולימפיאדה ומצד שני, נלחמת בשמועות על נטילת חומרים אסורים, סיימה במקום השני בתחרות הקפיצה לרוחק. ג'ונס ניתרה למרחק של 6.77 מ', אבל זה לא הספיק מול טטיאנה לבדייבה הרוסיה, שקבעה 6.87 מ'.

הריצות הקצרות בגייטסהד בדרך כלל לא מספקות תוצאות טובות בגלל הרוח החזקה הנושבת באיצטדיון. כך היה גם הערב, כשאלוף העולם ב-100 מטר, קים קולינס מאיי סנט קיטס ונוויס, ניצח בזמן של 10:21 שנ'. עבדול עזיז זקארי מגאנה סיים שני והמקומי מארק לואיס פרנסיס היה שלישי בלבד. בריצה המקבילה לנשים ניצחה הבלארוסית יוליה נסטרנקו בזמן של 11:32 שנ' והקדימה את דבי פרגוסון מהבאהאמס.

הקהל הבריטי יכל להתגאות באצן המשוכות כריסטופר רוולינסון, שמציג כושר מצויין מתחילת העונה. היום הוא ניצח את ריצת ה-400 משוכות בזמן של 48:58. עוד בריטי שזכה במדלית הזהב הוא הודף כדור הברזל קארל מאיירסקו, שקבע 20.85 מ'.

מי שבאה לתת הופעה באנגליה היא אלופת העולם ב-400 מטר אנה גווארה המכסיקנית. גווארה הראתה שהיא בכושר טוב גם השנה הזאת, אחרי שניצחה בזמן של 50:16 שנ'. מקצוע שהתעלה לרמה גבוהה במיוחד היה ריצת ה-100 משוכות לנשים. גלורי אלוזי מספרד ניצלה רוח טובה על המסלול לשם שינוי, כדי לנצח בזמן מצויין של 12:57 שנ'. היא הקדימה את אלנה קרסובסקה האוקראינית וג'ני אדאמס האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully