וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: ורד פינקל אלופת ישראל לנערות

תמי אייזברג

27.6.2004 / 12:12

המתעמלת בת ה-15 היתה נקודת האור של אליפות כמעט חשאית, שנערכה ללא משתתפות בוגרות

כמעט בחשאי, נערכה בשבת בוינגייט אליפות ישראל בהתעמלות מכשירים לנשים לכל הדרגות. בניגוד לשנים קודמות, התחרות לא נערכה באולם הרב ספורט המפואר (יחסית) בהדר יוסף, ועם אפס קידום באמצעי התקשורת, הפכה לאירוע פנימי של הענף, כשביציעים נוכחות על טהרת המשתתפות והמשפחות.

כמובן שהעובדה שכרגע אין בארץ מתעמלות בוגרות פעילות, לא סייעה להרמת האירוע: מיכל מורלי, אלופת ישראל ב-2003, פצועה בקרסול ולא מתעמלת מזה כשנה, כשהיא מחכה לניתוח מיוחד במינו. טלי ליאק פצועה אף היא ונמצאת עכשיו בתהליך שיקום מתקדם לאחר שקרעה את הרצועה בברך במהלך ההכנות לאליפות העולם. ובמציאות העצובה של התעמלות הנשים בישראל, שתי פציעות מבטלות את אליפות ישראל לבוגרות.

ילדה פרח

מי שהפיחה קצת רוח חיים בתחרות היא ורד פינקל מהפועל תל אביב, שנתנה עוד חותמת קטנה לדיבורים על הכשרון בעצום שלה, עם הופעה ברמה גבוהה על ארבעת המכשירים (קרקע, קפיצות, מקבילים מדורגים וקורה) וניקוד מצטבר של 33.55 שהעניק לה את תואר אלופת ישראל לדרגת הנערות.

פינקל בת ה-15, חניכתה של זהבה זיסמן, השתתפה לאחרונה באליפות אירופה ואף העפילה לשלב הגמר שכלל את 24 המתעמלות הבכירות ביבשת, ונכון להיום היא התקווה האולימפית של התעמלות הנשים בישראל לקראת בייג'ינג 2008. באליפות אירופה לנבחרות בתי ספר שנערכה בחודש שעבר, זכתה פינקל במדליית זהב בגמר על הקפיצות ובמדליית ארד בגמר על הקרקע, בעוד נבחרת הבנות של ישראל זכתה במדליית הארד הקבוצתית.

במקום השני בדרגת הנערות זכתה אור כהן מהפועל ת"א ובמקום השלישי זכתה עדי לורנץ, אף היא מהפועל ת"א.

עוד באליפות

בדרגה א' (גילאי 12-13) זכתה שקד אזר (הפועל ת"א) במקום הראשון, במקום השני זכתה טל שק (הפועל ת"א) ובמקום השלישי שרון גרינברג (מכבי קריית אונו).

בדרגה ב' (גילאי 11-12) התחרו רק שתי בנות, שתיהן ממכבי קריית אונו. במקום הראשון זכתה טוהר כסיף ובמקום השני קטיה פודקופייב. שתי הבנות ייצאו במהלך חודש יולי למחנה אימונים מיוחד של הוועדה הטכנית האירופית שייערך באיטליה, את המחנה מארגנת ומנהלת אורנה שי, השופטת הבכירה בארץ, שמכהנת גם כחברה בוועדה. לאור הצלחת המחנה בשנים האחרונות, נרשמו הקיץ 70 בנות מכל אירופה והוא נחשב לאחד ממחנות האימונים לנוער הכי יוקרתיים שיש.

הזוכות ביתר הדרגות:

דרגה ג' (גילאי 10-11)
1. רוני רבינוביץ' (הפועל ת"א)
2. איילה קציר (דוושנים רעננה)
3. נעמה ברנשטיין (הפועל ת"א)

דרגה ד' (הצעירה)
1. נועה בן מאיר (מכבי קריית אונו)
2. עלמה לאוור (מכבי קריית אונו)
3. רום שמואלי (דוושנים רעננה)

דרגה ה' (הקטנה)
1. לידר בלומנטל (הפועל ת"א)
2. נועם וינוגרד (הפועל ת"א)
3. דניאל יפה (דוושנים רעננה)


* תמי אייזנברג היא מאמנת בנות באגודת הפועל ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully