וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מתכוון ללכת רחוק עם הנבחרת וטוטנהאם"

26.6.2004 / 14:58

יום אחרי ההפסד המפתיע, מאמן צרפת ז'אק סנטיני התפנה לנתח את ההדחה של הטריקולור ולדבר על העתיד שלו בפרמיירליג

צרפת ששיחקה את משחקה הגרוע ביותר באליפות, ולא הפגינה יכולת מרשימה גם בשאר המשחקים, צריכה לבדוק איך היא עפה בצורה מבזה משני טורנירים חשובים ברציפות, אחרי ההפסד 1:0 ליוון ברבע גמר יורו 2004.

אולי התלכיד לא עובד, אולי לא נעשה מספיק שימוש בספסל הסופר מוכשר שלה, או אולי הם לא מספיק 'קבוצה'. נראה שנופש קבוצתי לא יזיק לצרפתים, שמתפנים עכשיו לסקאוטינג על ה'אזורה' של אברהם גרנט לקראת מוקדמות המונדיאל.

"לא חשבנו נכון לקראת השלבים המכריעים של המשחק", אמר סנטיני בסיום, "דחפנו סתם את הכדור קדימה, וזו לא היתה הדרך עבורנו. ליוון הגיע לכבוש במחצית הראשונה, אבל במחצית השניה העניינים התאזנו. שיחקנו נגד הגנה מאוד יציבה. ההרפתקה שלנו כאן הסתיימה, למרות שכמו שאר שבע הנבחרות, גם אנחנו יכולנו להגיע רחוק".

לפי מה שנראה ברבע הגמר? הכי רחוק זה קלאב הוטל לוטראקי, יוון.

אחר כך התפנה המאמן הצרפתי לנתח את הטורניר עצמו: "למחזיקי הגביע קשה מאוד כי המטרה העיקרית של כל הקבוצות הייתה לנצח אותנו". סנטיני גם התייחס לעתיד שלו בעונה הבאה, כמאמנה של טוטנהאם האנגלית: "לא משנה מה יהיה, אני אמשיך להיות נחוש. כל עוד אני נהנה מהכדורגל, אני אמשיך להיות מאמן, עם כל המחויבות שיש בתפקיד הזה. כשאני חושב על האוהדים הצרפתים, או על אוהדי טוטנהאם, אני יכול להבטיח שאני אעשה הכל כדי להצליח בתפקידי החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully